19 Ağustos 2009 Çarşamba

Şu aN itİbAriyle DeLİRdİĞiME karAr verdim
yaptığım bitane harekette mantık yok ve her ana herşeyi yapabilecek gibi hissediyorum kendimi
ama toplumu buna hazır hissetmediğimden bu kararımı ne zaman açıklayacağımı ve bunu yaparken hangi kelimeleri kullanacağımı bilmiyorum
şuç sende değil bende toplum...
aynı esprilerE gülemiyoruz, aynı duyguları paylaşamıyoruz, çok farklıyız zevklerimiz bir değil nerdeyse hiç bir ortak özelliğimiz yok ve bu hep böyleydi ben seni mutlu edebilmek için sana uygun yaşamaya çalıştım ama sen beni hiç bir zaman anlamadın buna rağmen sevmiştim seni ama ne sen aynı sensin ne ben aynıyım çook bozuldun olum topsun resmen haa benimde hatalarım oldu ama sen beni hiç anlamaya çalışmadın
sen saat 12 de yatarken ben sabahlara kadar dışarılardaydım bi aradın mı
sen tek eşliliği savunurken ben eşin anlamını bilmedim öğretmeye uğraştın
sen para dedin ben eğlence 3 -5 kuruş cebime sıkıştırdın mı
sen gelecek dedin ben bsg bi siktirip gittin mi
ben istemez miyim sanıyorsun hangi meslek sana göre testini çözüp pezevenk çıkınca üzüleyim ceo çıkınca sevineyim
ben istemez miyim 150 000$ şehrazat geyiklerinde muhabbetin belini kırayım
ben istemez miyim ismine göre ne kadar sexy olduğumu bilip tüm cinsel hayatımı o doğrultuda sürdüreyim
ya da bi film izleyim bi kitap okuyayım tüm hayatımı ona göre sürdüreyim doktorin yApayım bayrağım olsun ama olmadı toplum
prensle başlayan övücü kelimeler içeren msn adresim boynu bükük profil fotomda olmadı

yaklaşık 5 senedir hiç bi haltı takmadım üzülmedim sızlanmadım gül gibi takıldım hala da öyle gidiyor, Allah'ı var şimdi hayatta yaşayacağı mı yaşadım ölsemde gam yemem ama son bir senede ölmediğim her günü yaşamak daha da zorlaşıyor
anlaşamadık toplum aranızda benzer duygular yaşayanlar wardır kesin ama belki de aşırı tepki veriyorum ne bilim
hem bu yazdıklarımda arbitrajdaki kaybımın 203 $ yi vurması etkili olabilir ya da çok saçma şekilde dün katalonyalı arkadaşlarla sevişememiş olmamın , o yüzden fazla yüklenmeden önce en iyisi bu gece ben kendime sağlam bi 'RESET' atayım hem karı kız götürme potansiyeli olan insanda bulurum belkim belki güzel günler bile görürüz

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Okurken gözlerimden düşen damlalara aldırmadan devam ettim. Yüreğine sağlık sevgili Müjde.

jfkdsljfdslkjflksdjflksdjfsklf Sana da diyorum: Az bongun.

mujd dedi ki...

:D gözlerine sağlık döv-men olsa keşke ona da sağlık derdim bonga da sağlık

Adsız dedi ki...

fjkldsjfkldjfksd Olm şahane bi dövme gördüm. Onu yaptıracağım galiba. Psikolojik olarak hazırlanma evresindeyim şimdi.

fjkdsjfklsdjfs