19 Ağustos 2009 Çarşamba

-blala balalla blala di mi len
-hı hı
-sen beni siklemiyor musun
-siklesem daha mı iyi a.q.
-ne iğrenç bi dilimiz var
-yoo perfecto bence imgesel anlatımlar ,serbest çağrışım olayı falan bak
-o da dooğru len ama sevişmek güzel kelime
-siklendim demekten iidir
-her yere sokmuşuz işte aklımız fikrimiz orada
-aslında ben tek bir yere sokuyorum bazı bazı opsiyonel 2-3 oluyo
-her ne sikimse işte ,kızlarda konuşuyordur di mi bizim gibi
-tabi len geçen şule yazgı ya anlatırken duydum faruk beni bi sikiyo bi sikiyo demiş
-hassiktir len sen mi duydun
-yok bi arkadaşın arkadaşı duymuş ama sağlam çocutur siksen yalan söylemez
-walla beni sikicek olsalar ben söylerim,kızları o konuda tebrik ediyorum bak
-sevişme konusunda tabi canın istesin ver istemesin verme süründür bi de tebrik et
-kıymetli, bir şey demek vajina
-ama sikinde haysiyeti var olum hiç duydun mu amın haysiyetini
-eyfel kulesi kadar olacağına fındık kadar .mın olsun derler ama
-cinselliğin ölçü birimleride farklı ; eyfel kulesi,fındık falan
-ama gramda kullanılıyo kim ölçtüyse artık
-hıhı ortalama 250 gr ama 6 kiloya kadar olanlarını gördüm
-6 kilo hadi be
-tabi olum genelde yazları sıcak ve kurak, kışları ılık ve yağışlı yerlerde doğal ortamında bırakılırsa 6 kiloya kadar çıkmakta
-insan faktörü olmadan
-haa doğal ortamı o zaten amın ağaçta çıkıyo
-muhaushd olum uzağım ben konuya harbiden öyle mi len am ağacı mı var şimdi
-tabi len gidiyorsun dalından koparıp temiz temiz sikiyon
- taş yığını arasında kaldık anasını satim gideceksin aslında dağa bayıra doğaya salacaksın kendini
-o diilde ...
kapı açıl
-''biz hazırız efendim makyajınız tamamsa sizi de içeri alabiliriz''
-apo olum sende gelsene bak allasen çok eğlenceli oluyo
-yok olum sen seslen ulusa ben yalan söylerken göbeem seyiriyo

2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

arbitrajdan para kazanan tek arkadaşım sensin

müjde dedi ki...

ama para kaybeden tek arkadaşında benim olmam üzücüymüş :( bu arada
bardağın dolu kısmınıda görmek lazım ii ki fakirim az kaybediyorum bi de zengin olsamm oooo
Allah korumuş walla