28 Ağustos 2009 Cuma

AHL

atatürk havalimanına gidip bütün gün gelen yabancı yolcuları seyretmek, aralarından yakışıklı ya da güzel olanlarına yazmak isteyen birini tanıyorum. manita yapmak için havalimanlarında takılmak, ebet. evet değil ebet.
hatta gerçek aşk bile bulunabilir.
evet bu aralar ne oldu bilmiyorum ama gerçek aşk üzerine, ciddi (olmasa da olur) uzun süreli bi ilişki üzerine düşünür oldum.
ya ilaçların etkisinden, ya amiplerin ya da Simbad, daha kendisiyle takılmaya başlamamış olmamıza rağmen bende etkisini gösterdi.
çokacayipkarayip.

8 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

uzun süreli ilişki istemenin ilaçlarla falan alakası olduğunu sanmıyorum sevgili nur.
insan doğası zaten one.nite.stand'e terstir

nur dedi ki...

güzin ablalığını neye borçluyuz?

mujd dedi ki...

walla thy de çalışan arkadaşım var geçer yanına kontuara oturursun ama o moskof uçaklarını seviyor genelde

@arakhna
bilip bilmeden insan doğası hakkında konuşmayalım lütfen

CraZy_boy_17 dedi ki...

@nur,mujde
one night stand e karşı duruşum sizi rahatsız etmez umarım ama etse de çok umurumda değil çunku sadece iç güdülerle hareket edip bir saatlik yoğun terleme ve zevk uğruna tanımadığınız biriyle yatma fikrine pek sıcak bakmıyorum

pohpohperisi dedi ki...

@arak
ne yani sen ilişki mi arıyosun baya ciddi ciddi :)

lan daha geçen ilişkiye ters bnm bunye one night iyidir demiyomuydun ne iş?

bi karar ver çalışmalara ona göre devam edelim :D

@muj
senin doğan hakkında yorum yapmak kimseye düşmez babyboi :D

CraZy_boy_17 dedi ki...

@pohpoh
yıllarımı nasıl boşa harcadığımı anladım artık

müjde dedi ki...

@arkahna
fikirlerimi bildiğin için burada millete ifşa etmeye gerek yok ama kısaca özetlemek gerekirse 1 saat için boxerımı çıkarmam arkadaşım

@pohpoh
smack my B up

pohpohperisi dedi ki...

bekrencim değişmş hakkat.. aah aah severdik eski bekiri nese bunu da tanıyalım bi :D

mujum seni up'amadık Byi yapalım doğru diosun hele şimdi daha bi up'asım var :D ehuhe