10 Ağustos 2009 Pazartesi

ha buah




bu günlerde konumuz malum askerlik muhabbetimizde %90 gaylık üstüne
ha buah bu ikisinin buluştuğu ii bir film ha ben ibnelerin olduğu filmi izlemem dersin saygı duyarım eywallah bende istemem kıllı mıllı herifleri birbirlerine kur yaparken izlemek ama yok ben ağır sanat adamıyım ibne mibne dinlemem mesajımı alırım diyorsanız onada saygı duyarım

hikaye güzel ee içine bide ibnelik katalım iyice kafakarıştırsın iyice güzel gözüksün ağır politik göndermeler falan (bi de ben bu bi şeyin içine bişey katma taraftarı diilim misal kaşar nasılsa güzel ya her şeyin içine kaşar katalım muhabbeti len yerim ben dürümümüde kaşarımıda ayrı ayrı cins misiniz .a.q.

3 yorum:

müjde dedi ki...

bekir lan bide o çocuklu film vardı bul bro onu ya

CraZy_boy_17 dedi ki...

şu an adını hatırlamıyorum çok şükür.
hatırlasam da izlemem ayrıca ne pis bi şeydi lan o öyle

müjde dedi ki...

kanka o kızı ne yaptılar olum len nasıl film o 30 sn bi gönderme
arkadaş olunmaz o yönetmenle her hareketinden kıllanır insan acaba bişey mi ima ediyor diye