25 Ağustos 2009 Salı

size bir telefon kadar yakınız


bisiklet kullanmayı öğrenme çabaları güzeldi lan işin kötü yanı unutulmaması. herkesin hayatta en fazla 1 kere tecrübe edebileceği bir deneyim.
genelde babayla vakit geçirilen eğlenceli zamanlar olarak herkesin anısı vardır sanırım
diz kapaklarındaki yaralar öğrenme çabalarıyla birlikte default geliyor ama onlar bile güzeldi sanki.

çatırt diye 2 tekerlide öğrenen vardır elbet ama ben alıştıra alıştıra öğrenmiştim.
arka tekerin yanlarında sağlı sollu ufak tekercikler, kullanmayı henüz öğrenememiş olmama rağmen newtona inat dengede tutardı.

öğrenme, arkadaki tekerciklerden birinin çıkartılmasıyla başlardı ama asıl önemli kısmı 2 teker üstünde kaldıktan sonra babanın arkadan tutarak "ben tutuyorum hocu freshh sen devam et"li kısımları. çünkü burda babayla oğul/kız arasındaki güven ortamının ilk tohumları atılır.

babamın "ben tutuyorum devam et" demesinden 10 saniye sonra kendimi yerde bulduğum günden beri babamla konuşmayız.

siz de çocuklarınızla ilişklerinizin temellerinin atıldığı bu önemli olayı bok etmeyin ve profesyonel yardım almak için pms eğitim hizmetlerine başvurmaktan çekinmeyin

2 yorum:

o diil de dedi ki...

bana babam hiç hocuuu fresshh diye seslenmedi lan. ne şanslıymışsın, yıkıldım şu an, her şey yalanmış.

CraZy_boy_17 dedi ki...

@o diil de
ne şansı hacı saf duygularımla oynadı

@tireks
bisikletin markasını kes