3 Ağustos 2009 Pazartesi

eve attığım kızları etkilemek için yaptığım şeyler #1

- Bir kere eve kız atıyorum. askjdhaskjdhas o konuyu tartışmayalım. En kötü bekir'e atıyorum. aksjdhaslkjadh

- Tuvalette her daim radikal gazetesi tutuyorum. Kız tuvaletteki radikal gazetesini görünce zaten hemen yelkenleri suya indiriyor. Tarihine hiç biri bakmıyor ama. aksdjhaskjdha

- Duvara uykusuz dergisinin bir takım sayılarını asıyor ve kolbastı oynayarak comfortably numb ın solosunu atıyorum. :)

- Salondaki pilazma tivi yi açıp dsmart'dan radyo dinliyorum. askljdhasljkdh

- Arkadaşlarımı eve çağırıp. Hadi gidin siz diyerek ne kadar otoriter biri olduğumu gösteriyorum.

- Bulaşıkların bir takım coğrafi şekiller oluşturduğu mutfakta kızın "aaa yıkayayım mı bunları? :DDD" gibi söylemlerine hemen bir sigara yakıp denize bakarak "makine var kızım hahaah o yıkar ;)" cevabı veriyorum.

şimdilik bu kadar.

EVİME GELMEK İSTEYENLER MAIL ATABİLİRLER? ;)

3 yorum:

zillosh dedi ki...

haha =) tuvalete radikal koyma kısmı bana bir zamanlarki "bir kızdan istemek" kaydını hatılattı.

"evini postmodern döşe versin, armani jean giy versin, uçak kullan versin, surf ya da kayak yap versin, cdLerin içine iki klasik karıstır anında versin..." gibisinden bir şeydi =)

TrexxxXx dedi ki...

aslkdjhaslkjdhalsjkhdlas

önemli nokta şu bence " VERMEYEN KIZ YOKTUR ALAMAYAN EKREK VARDIR " askldjhasjkldhad ölsünler bunu diyenler \m/

Adsız dedi ki...

bi de "erken" alan erkekler var.onu şapalım.