3 Ağustos 2009 Pazartesi

bugs bunny'nin orospu çocuğu olması

sevimli tavşan görüntüsünün altında sadistin, şerefsizin, göt oğlanının önde gideni yatar.
daffy'e, elmer'a hatta o masum taz'a yaptığı türlü işkenceler, çocukken bütün tavşanlara kıl olmama sebep olmuştu. bugs bunny'e olan nefretim sayesinde tavşanların üzerine basıldığında "pörrç", tekme atıldığında "dııpp" diye ses çıkardıklarını öğrendim.


"buraların en büyüğü o bir başka bugs bunny bugs bunny çok yaşa" diyen varsa şimdi siktirsin gitsin burdan!!!1

12 yorum:

müjde dedi ki...

ırıspı çocuu kulağına s.ktumun dişleği

Adsız dedi ki...

O kadar da kötü değildir belki lan.

müjde dedi ki...

yok yok baksana yüzünde nur kalmamış
merak ediyorum acaba bi kere seccadeye değdi mi o alın işi güçü zibidilik nerede günahj nerede şer orada bugs şerefsiz hayvan haramdı di mi bunları yemek eşlerini falan kıskanmıyo bunlar pis hayvan
bak misal bi öküz öyle mi tavuk öyle mi balık falan eşine bi yanlış yap vurur walla

Adsız dedi ki...

fhjdskhfkjsdhfkjsdfhs Hatunların efendi tavşan yerine piç tavşan tercih etmesi. Hep ondan oldu bunlar. Götünü kaldırdılar.

CraZy_boy_17 dedi ki...

duygu lan seni baz alarak kızları genelleyesim geldi:

piç mi efendi mi?
evlenecek adam mı eğlenecek adam mı?

Adsız dedi ki...

Hem efendi olsun, hem eğlenilecek adam olsun. Evlenmeyi siktir et jfksdjfs. Var mı bundan? Piç olunca çok boynuzluyorlar.: (

müjde dedi ki...

kendimi baz alarak kızlar üstünden yorum yapmak gerekirse(sanırım hakkım vardır)
efendi adam kesinlikle

öyle demeyin len ne piçliğimi gördünüz

CraZy_boy_17 dedi ki...

@mujde
olm sen zaten efendisin ki

@morado
boynuzlamak dersen bağlanmaktan bahsediyosundur ki ben ona karşıyım
herkes keyfine baksın sıkmayın insanları bence

@tireks
bsg

Adsız dedi ki...

Erkek değil misiniz, hepiniz aynısız! Püü.
fjdskljflsdjflksdjflksdfjjfkds (Terlik sallıyorum adeta.)

Bence de kimse sıkılmasın. Ama bağlanılıyor bazen. İnsan aşık falan oluyor ya. Garip garip.

TrexxxXx dedi ki...

asjkdjkashdjkhasljkdhasjkld

hazır amcıkdolması aldım migrostan. ısıtıp yiyeceğim zaar. :DDDDd

müjde dedi ki...

siktir ben anlamadım şimdi dolmanın içine mi amcık koymuşlar yoksa amcığın içini mi doldurmuşlar

efendiyim tabi len muahuaha
vedat abinin selamı var bu arada tatildeymiş

aynen dedi ki...

@vedat abi
iyi tatiller vedat abi.