3 Ağustos 2009 Pazartesi


demin bir şey oldu sevindim baya ama şimdi unuttum ha hatırlasamda ne diye ulu orta yazayım ki millete malzeme edeyim ararım kime söyleyeceksem söylerim a.q. umut dışında herkesin teli var umuta da ulaşırım lazım olursa o ayrı.. hem ne o öyle duygusal gibi bi sik oldu hemen bloga yazayım paylaşayım sevindirik olayım ki bence bu olayda asıl önemli olan sevinmek değil millete hava atma arzusu
-öylesine mutluyum ki şu an, bu akşam sevgilimle dışarı çıkarken ne giyeceğimi buldum erkek arkadaşım çok istediğim bilmem hangi markanın çantasını almış yeni abiye elbisemle birlikte harika uyum sağladı derken aslında harbiden bunu demek istediğinize emin misin ki
sen yoksa lan kaptım paralı çocuu sapphirein sortienin dibinden ayrılmıyoruz inaanmazsan facede reina temalı resimlere bak ki şekil a-da gördüğün gibi resimin %10 u ben geri kalan kısmını mekandan estantaneler oluşturmakta elimde votka absolut, enerji veya elma sarısı çantada imitasyon ama 200 kağıt sen anlamazsın gerçi yersin haa çocuğa da veriyorum tabi ama o kadarda olur mu demek istiyorsun
lan mal mısınız insan akşam giyecek bir şey bulduğu için mutlu olur mu ilk çağda mı yaşıyoruz çıplak çık istersen a.q. hem bu şekilde büyük bi guruh daah mutlu olur
neyse benim işim var gidip bi kaç kişinin çıkışını yapayım sevmiyorum işimi böyle süprizlerde olmasa
bi de imgesel bi çalışma koyalım başa

2 yorum:

aynen dedi ki...

bira söylemeden çıkış yasak skerim. bira şart. ahım var garantiye bi biralarını içemedim istifaya makinadan espresso varmış...

mujd dedi ki...

ejefesfse yok kanka meslek değişikliği ve yeşil sermaye sebebiyle elde bira kovamıyorum artık :D