5 Ağustos 2009 Çarşamba

matrix in yalan olması

uzun zamandır gözüme uyku girmiyordu makineler azımıza sıçıcak yapay zeka skicek hepimizi diye. fakat geçenlerde bişi farkettim fena bi rahatlama geldi. ürperdim böyle. çok acayip.

yarış oyunu oynayın gençler. hangisi olduğu farketmez. oynayın birini yapay zeka denen dallamanın virajlarda başarısız olduğunu görürsünüz. en basit virajda bile frene asılır yavaşlar yapay zeka. anlayamaz ordan frensiz dönebiliceni. sk gibi yavaşlar. uyuz eder adamı. azına sıçıym ben onun.

neyse fazla dağıtmadan anlatıcamı anlatıym unutuyorum çünkü hafiften. yapay zeka mal olm. sike sürülücek akıl yok onda. ferah olun daha viraj dönemeyen yapay zeka bi sik yiyemez. rahat olun. telaşa mahal yok. hiç bişi olmaz bize.

4 yorum:

müjde dedi ki...

kanka kesin güzel yazmışsındır da siktirgit yat gece gece

müjde dedi ki...

hayırlı kandiller bu arada

henkmudi dedi ki...

eyvallah hocu. bende bakıcam simdi ne yazmışım

mujd dedi ki...

len güzelmiş biliom ben adamımı