5 Ağustos 2009 Çarşamba

___ --- ___ --- ____ ____ ---- ----- -----

arakhnayla gecenin bu saatlerine kadar süren kapitalizm muhabbeti sonucunda şunu fark ettim ben internetten kızlara yazmaya başladım lan..
tanıyanlar bu konu hakkındaki görüşlerimi ve özürlülüğümü bilirler ama cidden bak şu dakikadan itibaren öyle artık internet benim için sevişmeye giden bi shortcut faceden attığım son iki mesaja baktım tamamen yazmaya yönelik real world kavramına dibine kadar ianana biri olarak şunu saöylemek istiyorum 'bro dj süpermiş olum'
YAZININ BU KISMI KUTSAL DEĞERLERE HAKARET SAYILABİLECEĞİ AMA NORMALDE DEĞİLDE KAPASİTESİ DÜŞÜK GURUH TARAFINDAN ÖYLE SANILABİLECEĞİ İİÇİN SANSÜRLENMİŞTİR.
amaçları farklı olsada teknoloji kullanmakta bir nevi sünnettir.
hem normal sisteme göre oldukça fazla avantajı var .aynı anda bir sürü kıza yazıp yakalanma şansının sıfır olaması mesela.hem karıya kıza yazmak zevkli bir iş olduğundan(ve yahut sistematik işkence sonucu bu görüşe ulaştırılmışta olabiliriz)bu zevki 3 e 5 e katlamak mümkün (tabi ki bunun gittgide artan bir doyumsuzluğa ve bunun sonucunda mutlak tatminsizliğe ulaşmamız da mümkün)
uzun zaman sonra msn mide açıyorum face e fotoda eklicem yakında obey obey ıhmm neyse ...
gigabyteın megabaytın köpee olucam 3G si photosopunun kıçının dibinden ayrılmayacağım nerede ne teknoloji var orada ben biticem 'korunarak sevişmene rağmen geçen, korunmadan sevişseydim bari a.q. hisleri uyandıran cinsel saplantılı' ' mantar' gibi müzikte dinlemeye başladım yavaş yavaş zaten yoksa ne halt konusursun kızla o kadar saat
bide interentte sanal olarak sekslenmenin hükmü nedir hocam buradan bu konuda deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum sanal olarak seksimizi gerçekleştirdikten sonra güsl etmemiz gerekmekte mi? yoksa google görsellerde duş resmi aratmamız yeterli midir?
ayrıca dürüst olamsıda çok büyük artı, bir ilişkide ki en önemli şey sevişmek ikinciside dürüstlüktür bence.. yaptığın eylemde ki niyetini aynen belli ediyorsun ^yazmak^
sonuç olarak interneti artık buna göre kullanıyorum ona göre adımlarınızı dikkatli atın arkadaşım sonra yanlış olmasın bak

Hiç yorum yok: