4 Ağustos 2009 Salı

doğru olan şeyin saçma olması

ortak "doğru" kavramı olmadığı için doğruluk ya da iyilik görecelidir.
o yüzden doğru olan şeyin saçma olması diye söylenmenin anlamsız olduğunu düşünüyorum
benim bazı konularda doğruluk kavramım gayet esnektir.
bazılarına göre evli bi kadınla takılmak yanlıştır ama bence very nicetır...
yolda para bulsam ayakkabımı bağlıyormuş gibi yapıp cebe atarım hemen....
arkadan 16 yaşında, önden 45 görünen teyzelerin yanından geçerken "aaa yaşlışmış lan bu" derken kendimi hiç kötü hissetmedim...
otobüste vapurda falan yanımda gazete okuyan varsa fütürsuzca dikizlerim...
rüzgarlı günlerde etekli hatun görürsem "acaba?" diye gözlerimi belertirim...
yolda gebeş bi arkadaşımı görürsem, utanmadan görmezden gelirim...
denizden dönerken ayaklarım kumlu kumlu eve girerim...
futboldan anlamasam da futbol muhabbeti yapıp biliyomuş gibi görünmeye çalışırım...
kantinde beni kesen hatun varsa kahveyi sade içerim...
otobüste kimseye yer vermemek için uyuyomuş taklidi yaparım...
siz bunlara "aman çogayıb" diyebilirsiniz ama bana göre gayet normal şeyler bunlar

demem o ki sayın müjde neye göre doğru neye göre saçma?

1 yorum:

tireks dedi ki...

kahve sade içilir ama karizmatik oluyor. okulda kaç kere kız sikerttiğimi biliyorsun sade kahve içince ehe ehe ehe