22 Mayıs 2009 Cuma

başlık koymamak ama cool olsun die deil mallıktan sonra buraya bööle açıklama yapmak

14 kızla yatmak süper duygu hacuu
(yatanlar daha ii bilir tabe :(( *
ben bi kere memesine dokunmuştum otobüste yanlışlıkla bööle kımıl kımıl acaipti yine de otobüstede public sex sakıncalı bence ani bi frende tanrı sakınsın y.rraklara gelme ihtimali var ama yapacaksanda ring yapan bi otobüste yapılabilir otelden daha ucuza gelir sanırsam bir üçyüz bir üçyüz 2,60 a tamam ooo aramızda öğrencilerde var onlara dahada ucuz
bide^^ mavi kartla sınırsız sekis şansı^^ iett nin bu konuların üstünde şiddetle durmasını istiyorum ( yaşasın sado mazo) son olarak kadir TOPbaş a seslenmek istiyorum topsun olum (ama bu başka topbaş benim kuzenin kankası walla şimdik durduk yerde iş almayalım başımıza)

ben ne kullanıyorsam ondan kullanın hocu süper hem siz hala bıkmadınız mı çevrenizde yeşil insanlar görmekten renklendirin biraz hayatı pembeleşinceye kadar kızarmış insan kafası yaşıyorum haleler içindeyim

müjde
22/05/1976
imarblokları karşısı otobüs durakları

*götsüz parantez

Hiç yorum yok: