22 Mayıs 2009 Cuma

Nerd temalı diziler

izledim, izliyorum da hala...
güzeldi hepsi...
iyilerdi....
bazen izlerken arkadaşlarım da olur yanımda
beraber izleriz....
onlar gülümser, ben susarım.
onlar eğlenir, ben debreşirim.
onlar kahkaha atar, ben ağlarım.
onlar ahah "mala bak yaee" der,ben "yazık lan" derim...
yapmasınlar bence....
arkadaşlarım da senaristler de yapmasın..
mal değil lan o adam...
yazılır mı lan öyle...
söylenir mi olm öyle..
morris, chuck, sheldon kardeşim gibi seviyorum lan sizi!!!1
ben anlıyorum sizi
yanlız değilsiniz bunu unutmayın...

Turkiye Nerdler ve Geekler Dayanışma Derneği başkanı
Arakhna

3 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

asıldhasşudhşasudh

sheldon kardeşim gibi lan benim de.
ama o kadar chuck ı sevmiyorum fazla.

CraZy_boy_17 dedi ki...

chuckın bi arkadası var mesela adama mal faln dıolar deıl lan herıf harıka call of oynuyo bı kere mal olmasına imkan yok

TrexxxXx dedi ki...

ulan kendini mal çıkarmamak için call of gibi oyunları öne sürme!