12 Mayıs 2009 Salı

yeni kaydoldum

hey millet, seleme, nebere?

yeni düştüm ben.

hembloggerlarımın yazdıklarından yola çıkarak demek isterim ki: sayın arakhna beni bu kristıl kasılz'a alıştırdıktan sonra işini bitirip götünü dönüp yatamazsın, değil mi?
ben derim ki benden bir elıs gılas olmasa bile bizden bi bekrenur falan olur, gel güçlerimizi birleştirelim müzik yapalım.
uzun zamandır sanat aşkı doldu içim, bi ara tiyatro vardı sonra yattı vs. gel gör ki venüs gezegeni seyrine devam etmektedir. ben de dolayısıyla yılmadım, bu karga sesimle şarkı söyleme psi-ball'u oluşturdum içimde. sol anahtarının gücü adına bi müzik yapalım nütfen ya, çok ciddiyim.

bu arada saçlarınızı kendiniz kesmeye karar verdiğiniz zaman dikkat edin de içinize kaçmasın, sonra tüm gün batınca oranıza buranıza, millet siz kaşınırken uyuz kapma korkusuyla yanınızdan kaçar.

3 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

guitar hero gitarı dışında bi şey çalabilsem yemin olsun gelirdim. işin sonunda grupielerle drug, sex and rock 'n roll'un dibine vurmak da olsa (ki senin için buna katlanabilirim) karga sesin yüzünden sahnede kafamıza dometesler yağarken bile iyi ki kurmuşuz bu grubu falan da derdim ama gel gör ki adam beceriksiz.

CraZy_boy_17 dedi ki...

hoş geldin demiş miydim :)

gluck dedi ki...

ojbıldık.
ya olay ama herhangi bi enstrüman değil ki, bak cc napıyo, atari işte al sana..
bulalım bi comodor falan, alalım bi atari konsolu ya da, kaset de bulalım, hem oynayalım hem müzik eleyelim. olma mı?