15 Mayıs 2009 Cuma

Hurma çekirdeği mucizesi

Arkadaşlar size harika bir tedavi yöntemi hakkında bilgi vermek istiyorum. hiç bir yan etkisi yok ve çok ucuz....

bundan 2 sene önce midemde yanmalar başladı. doktora gittim, ülser varmış bende. aylarca her yemek sonrası acılar içinde kıvrandım. midemdeki yanma dayanılmaz boyutlara ulaştı zaten doktorların verdiği ilaçlarda etki etmez olmuştu artık. çaresiz bir şekilde ameliyat için 2 ay sonrasına gün aldım ve her günümü, acılarımın dinmesi için dua ederek geçirdim.
taaa ki bi arkadaşım bana hurma çekirdeğinden bahsedene kadar. o da benim gibi çok çekmiş ülserden ve hurma çekirdeği sayesinde artık herhangi bir mide yanması yaşamıyormuş.
ilk başta inanmadım, çok saçma buldum, olur mu öyle şey ya olmaz öyle şey dedim ama gözümün önünde hurma çekirdeklerini bir bir götüne sokmaya başlayınca inandım. çektiğim acılar aklıma geldikçe denemekle ne kaybederim ki diyerek arkadaşımın getirdiği hurmaları yedikten sonra 2 tanesinin çekirdeğini götüme soktum
o gün midem hiç yanmadı. akşam yemeğinden sonra 2 tane daha soktum ve sonra tekrar, tekrar, tekrar....
o gün bugündür mide yanmalarım sona erdi. 3 aylık bir sürenin soununda cildimdeki matlığın yerini bir parlaklık ve bütün dertlerimin yerini huzur aldı. çevremde mide rahatsızlığı olan bütün arkadaşlarıma hurma çekirdeği öneriyorum ve hepsi bana duacı oluyor. migrene, bel fıtığına ve romatizmaya da iyi geldiğini bizzat gördüm.
bu arada ameliyatımı iptal ettim ve hiçbir yan etkisi olmayan bu ilacı kullanmaya devam ediyorum....

Hiç yorum yok: