23 Mayıs 2009 Cumartesi

prensiplerim

facebook ta dolasırken toyluğun verdiği hevesle isim analizi yaptığını görmek ne tiksinç bişimiş yaa aslında facede tiksinç gibi ama sanırım sırf karı kız var diye takılıyoruz bide ayıp olmasın die arada erkekleri ekliyoruz olay çakılmasın cooluz ayagı şimdi böyle her şeyi açık açık söyleyincede çook adi gibi ama tiksindim kendimden ve tum erkeek milletinden
bence facebook a giriş böyle tam sınav gibi olmasada belirli bi yeterliliğe sahip kişileri alsalar sonuç düşükte olsa olanca meme görme ihtimali var böyle bi form doldursan sayfalarca sürse böyle erkeklerin ki inciğini cinciğini araştırsa nufus cuzdan suretinden ikametgah ilmuhabirine kadar isteseler 3 ay falan sürse kadınların ki tek soru :memen var mı ?olsa evet diyenleri sevinçle kabul etsek sing in yaparken kullandığımız portal a bodyguard koysak içerde hep özel partiler olsa gold üyelik yapsak sadece masaların üstünde oynayan kızların girebildiği ne dersiniz daha süper olmaz mıydı ???
ki olurdu ama facebook parayı seçti bilenler bilir işte zamanında dediler geç facein başına takıl hacım biz zaten sistemi kurduk sen geniş takıl ama benim için para pul mühim değil arkadaşlarr prensipleri olan bir insanım .
konuştuk bunlarla şimdi face başına geçsem parayı pulu siktir eder yaparım bunları, kovarım herkesi zaten milyon kişi fazla iyilerinde 3-5 tane ayıralım diye anlattım insan gibi baktım bunlar herşeye ok herseye kafa sallamalar dedim kendi kendime bunlar beni dinlemiyolar mı
- kaparım lan face i kapamam yada veysel yaparım adını dedim yine okler alkışlar havada uçusunca anladım ki bunlar ya tırt ya anaforcu hiç bulaşmamak lazım dedim çıktım geldim geri
hah içimde bi ukte kalmadı mı kaldı tabi face i veysel yapamamak içimde hala yaradır aynı acıyı gugıl ı kamil yahoo yu yuppi msn yi mehmet şen yapmak isteyipte olmayıncada yaşanmıştı

dediğim gibi prensiplerim var paraya pula tamah etmem hayatta

bro o sagdaki şey ne widgeo yazıyo ya reklam mı aldık oo iimiş today 1 yazıyo o ne dolar mı ki dolar olsa gerek bide total 8 diyo israil şekeli mi japon yeni mi ki ne o bak ortagız aama o paralar geliyosa bizim sayemizde 5 e bölunecek bence yarısını a tipi likit fona yatıralım yarısınıda biraya falan nereden baksan 30 ykr adam bası düşer

bu arada bekir bey ay sonu geliyo ne oldu bizim mayışlar it gibi çalıştırmasını biliyorsun o paralar ödenecek ssk yı da başlatmamışsın bide gecenin 1.30 larına kadar çalıştırıyorsun walla şikayet ederim seni donuna kadar alırlar ona göre benden söylemesi blog açmasını biliyorsun bunlarıda bil

2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

olm o widgo şeyi: masa üstünde dans eden kız dedektörü. cumartesi geceleri ibreler çılgın atıyor evde olursan görürsün. bizim poker oynadığımız geceyi hatırlarsan o da cumartesiydi kardeşim ve dünyanın çeşitli yerlerinde o gün resmi tatil ilan edilmiş, brezilya da rio karnavalından sonraki en sağlam kutlamalar o gün yapıyormuş. samba okullarının görkemli tören geçişleri bile gölgede kalıcak bence bi kaç sene içinde...

mayış konusunda arkadaşlar bildiğiniz gibi piyasa durgun biz de ödemelerimizi tahsil etmekte zorlaıyoruz ama elimden geleni yaptığıma inanabilirsiniz sonuçta bildiğiniz gibi dindar bir insanım ben ve bu konuda çeşitli hadisler yok değil, ne demiş peygamber efendimiz(s.a.v)----> "işçinin hakkını teri soğumadan verin" hayatımı bu düstur üzerine kurdum.

şu an patron olabilirim ama unutmayın ki ben de bir zamanlar sizin gibi bir emekçiydim ve sizi en iyi anlayanın ben olduğumu aklınızdan çıkarmayın

ayrıca samicim arbitrajdan para kazanan tek arkadaşım sen olduğun için emin ol mayışlarınızı dağıtıktan sonra belirli bir birikime sahip olursak bunları idare etmen için ciğerleri sana emanet ederim...

aynen dedi ki...

ben kaç paralık adamım sen biliyo musun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???

ah be zeytinyağı