15 Mayıs 2009 Cuma

Paranoyak!

Eveet odamdan naklen yayın yapıciim efenim, daha iyiyim şu an. Bitirilmek üzere olan bir adet Delete 24 Fresh-Bant, 1 litre su, 2 dilim kepek ekmek, yarm bardak vişne suyu, 1.5 bardak çay ve 3 top dondurma ile hayatta kalmaya çalışıyorum sörvayvır misali. Her an çekirge ya da gardrobumu çok seven örümceklerden yiyebilirim. Kısır döngü içerisindeyim, açlıktan midem bulanıyo be! Yemem gerek ama yiyemiyorum kabul etmiyo midem. Hafif gıdalar alıyorum yukarıda gördüğünüz gibi. Öyle mal mal işte. stand by'a geçtim zaten, mümkün olduğunca az enerji harcıyorum.

Şimdi şarkılara geçelim:
Normalde herşeyi dinlerim, pop dinlemem, çok nadir hatta hiç desem daha doğru. Amma velakin bazen iyi şarkılar yapılabiliyo, "ah evet işte buuu!" diyosun, metalci maskeni çıkarıp serdar ortaç kılıklı kuaförün ellerinden çıkmış düz fönlü röfleli saç misali izelleşiyosun, ne bileyim böyle bi pop oluyosun işte.
* Beyza Durmaz - koku. inanılmaz eğlenceli, "aa eveeet doğrruuu hehe" deyip yolun ortasında, kalabalığın ortasında yapayalnız hissederken, dünyanın bir ucunda tek başına olmayı düşlerken sırıttırabiliyo. Aç parantez sırıtmak da nedense Sıtkı isimli vatandaşlarımıza özgü bişeymiş gibi geliyo çağrışım bakımından. kapa parantez. Bu şarkıyı söyleyen sesi reklam cingıllarından tanıyoruz. Ayrıca mavi peruğu mu ne vardı, hastasıyımdır. Çılgın bi ablaymış. O değil de, ilkokul platoniğime, yıllar sonra kaybettiği ikizini bulmuş ikizler misali ilk buluşmamızda beni etkileyen o parfümünü sordurtmuştur ülen! al dinle: http://www.youtube.com/watch?v=diJK3apzOro
*Ebru Elver - Paranoyak. Bu da onlardan biri. Mesela Sayın Arakhna, bu kadının sesi ahım şahım değil, görüntü desen öyle, ama bu bile yapıyo şarkı. Kıral Tivi'de de yayınlanıyo mu çangır çungur, evet. Pavırtürk bilem verdi mi? Evet. O zaman kolları sıvamalı. Açmayı unuttuğumuz kapa parantez. Bu parça muhtemelen akrep burcu insanlarına yazılmıştır. Ben kendimi görmüştüm şarkıyı ilk dinlediğimde. Bu demektir ki Janberk'e çıkmayı teklif etmek iyi bi seçim değildi. al dinle: http://www.youtube.com/watch?v=LyY6ZrBD9xw

2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

hurma çekirdeğini denedin mi?

gluck dedi ki...

heh ona yorum yazcaktım şimdi, şöyle ki: "aa, kaynımda var. eveeğt, çekme yapıyor diil mi, aynı. eveet çekme yapıyor böyle o diil mi? aynı, kaynımda var." bende reflü vardı,dün söylediğimi hatırlıyorum hatta, ama ben laptop kablosu tercih ediyorum. hem adrenali de güzel alıyo elektrik prizine bağlıyken falan. böyle yemek borundan sokuyosun 3 dakika içerde çalkalayıp 41 kere kulufallahu okuyosun geçiyo.