16 Mayıs 2009 Cumartesi

Hadise'nin çocukluğuna indiler

Efenim az önce kuruldum soframa, bi güzel yemeğimi yerken ana haber beni benden alan bir konuya el atmıştı bile.
TR'nin gündemi o kadar boşmuş ki, artık tartışılacak her önemli şey o kadar suyunu çekmiş ki, tam ben diyeyim 14 sen de 21 dk. boyunca Hadise ve Örovizyon'dan bahsedildi. Spikerler paso Erozvizyon diye diye bu akşam diğer Öropa ülkelerine yaşatılacak olan erozyon hadisesine dikkat çekmiş oldular kanımca. Bu çok milliyetçi bi yaklaşım oldu kapa parantez.

O değil de, Hadise'nin baba ocağına, annesinin köyüne gitmişler son durumu, desteği öğrenmek için. Bildiğiniz üzere Hadise Sivaslı (e artık bilmiyosanız yuh size). Bahsedilen köy de yannış annamadıysam Yahoo! köyü. yani muhtemelen başka bi köy ama ben öyle annadım çağrıştım.
İşte dayısı mı dersin uzak-yakın akrabaları mı dersin herkeş orada Yahoo! köyünde. bikaç spoylır vermek isterim, daha neresini spoyl edebileceğim hakkında bi fikrim yok zira ana haber bülteni kaçtı siz ayakta uyuyunuz.

***

Spoyl mi beybi!
spiker: Bize Hadise'nin çocukluğundan bahseder misiniz, küçükken de bu kadar yetenekli miydi? [ bkz: cem yılmaz- kaynak kıçım esprisi ]
dayısı: yok, arkadaşları oyun falan oynarken bu zekası geri olduğundan öyle köşede eksik kromozomlarını sayardı.
demedi tabii ki.
dayısı: evet bıcır bıcırdı hareketliydi yetenekliydi höpütü şepete...
spiker: Efendim ne diyosunuz Hadise'nin zartı zurtu hakkında?
dayısı: ben kazanacağına inanıyorum tüm kalbimle kazanacak o vb.
spiker: peki kıyafetine onay veriyo musunuz, ne diyosunuz? [ sanki bütün derdi bitti Hadise'nin, tek olay dayısından kostüm için izin istemek. bunun daha devamı var durun! ]
dayısı: valla artık buraya kadar gelmiş, yöneticiler de [ malum Hadise bir şirket, Hadise A.Ş. şeklinde seri müzik üretimi var, böyle bi şirketin ceo'su olmaz mı?! ] öyle uygun görmüşler, bize bişey demek düşmez. [ e bi zahmet be bey amca, sana mı kaldı? sanki Hadise senin için değiştiricek! ]
---
spiker: efendim ne diyosunuz Hadise'nin bu başarısı için?
belediye başkanı [ abi belediye başkanı yaaa! git çukur mukur kaz kardeşim, rögar kapaklarını kontrol et, dolandır milleti ne bileyim, ne işin var Hadise'nin akrabalarının evinde ulan! ] : valla gurur duyuyoruz kötür zütür.
spiker: peki kıyafet konusunda ne diyosunuz [ulan mal spiker, mikrofonu yutturmaz mı sana yönetmenin? Başkana mı kaldı kıyafet ya?! ]
belediye başkanı : valla dayının dediği gibi artık buraya kadar gelinmiş, öyle uygun görülmüş çetir çötür...

---
spiker: peki genç kızlar Hadise'yi örnek alıyolar mı? siz örnek alıyo musunuz?
genç kız 1: evet örnek alıyoruz biz de köy meydanında sahne kurup transparan ve ışıltılı kıyafetlerimiz, topuklu ayakkabılarımız ve spreyli röfleli saçlarımızla her akşam müzik ziyafeti veriyoruz. yeri geldiğinde bikinili pozlar verdiğimiz de oluyor tabii, özellikle kıraathane ortamı fotoğrafçımızın bizi çekmekten en zevk aldığı, ışığı en iyi yakaladığı mekanlardan biri. bir diğeri için bkz: çeşme başı.

demiyor tabii ki. diyo ki:
genç kız 1: evet sesi de güzel, kendi de güzel, başarılı biri, ona başarılar diliyoruz şabala şebele...

sıtap spoylin mi, vil yu?!
***

bu yani.

2 yorum:

Ah bi fucker olsam dedi ki...

hadisede erik gibi ama kütür kütür

gluck dedi ki...

vücuda bişey diyemem de suratı olmasa da olur. suratı gayet sıradan bence.