17 Mayıs 2009 Pazar

Hadise Erozyona kurban gitti

Kendimi çok magazin, televole kızı hissettim ama olsun. bildirmeye devam.

Valla Norveç'i alnından öpüyorum. Hayır hayır Alexander Rybak'ın dudaklarına sağlık, onu öpmeli asıl önce. Hak etmiş Norveç, tebrik ediyoruz. Hadise hastaydı ama, hadi neyse yapacak bişey yok. Önümüzdeki maçlara bakıcaz.
Gitgide zaten folklorik beyanat törenine, forumuna dönüşüyo Örovizyon, bence güzel olmuyo değil. Hele iskandinav vatandaşlarımız bol bol uysunlar bu modaya da azıcık kaliteli müzik dinleyelim. Eveeet bu seneki Örovizyonla da iskandinav folk aşkım depreşti iyice, gidip Lumsk falan dinlemeliyim. Hatta siz de dinleyin: al sana
aç parantez bu şarkıya klip çekmeliyiz sayın arakhna: düşünsene siyah giymiş küpeli uzun kıvırcık saçlı adamlar birden sahneye köylü kızı kıyafetleriyle gelen mis gibin sarışın mavi gözlü beyaz tenli kızlar eşliğinde kol kola halayımsı danslar ediyolar o hallerde... ironik olabilir. etc.
ayrıca röyksopp da norveçli mesela. sanırım adamlar işi biliyolar.


şş olm kapa parantezi unuttuk?!

10 yorum:

aynen dedi ki...

sözlük erkeklerinin sağlam bi cumartesi akşamı geçirdiği varsayımından yola çıkarak uyanın artık diyor ve yorumumda anlamsızlaşıyorum.

bkz. hangi dudağın?
bkz. maraşlı olmak
bkz. olupta vermeyenin.

gluck dedi ki...

bence de, millet ortalarda yok. ya dolu dolu bi haftasonu geçirdiler ya da apartman yöneticisi onlardan bezdiği için bi çuvala doldurup uzak bi yerlere bıraktı kedi yvarusu gibi. cami avlusu, boş arazi falan *-)
bkz: eskiden buralar bağ idi, bahça idiii...

hadise dedi ki...

slm bk gibi yasıyorsnz by by

gluck dedi ki...

slm nbr snd öyle yasıosn by by

CraZy_boy_17 dedi ki...

uzun kıvırcık saçlı adamlardan sonra gelen mis gibin sarışın mavi gözlü beyaz tenli (sopt paste deil alın teri) kızlar; kızgın kumlardan serin sulara atlamaktır.

müjde dedi ki...

benim yıllardır suren eurovısıon gelenegım bozuldu yemişim norveçini balıkcısını

müjde dedi ki...

bide bok gibi yaşasak ne guzel olurdu lan sıcacık kahverengi kahverengi lüle lüle bi hayat düşünemiyorum (pembe sıcanlarada buradan selam olsun
^ bok ustune yazıcamda uykum war hem bide sabah s.ctıktan soora taze taze yazarım konuyuda yakından incelemiş olurum saygılarımla

forum insanı dedi ki...

Dostum çok güzel çalışma olmuş ama link ölü galiba...
Emeğe saygı, teraziye tıkladım!

CraZy_boy_17 dedi ki...

rep candır

gluck dedi ki...

link ölü değil ey forum insanı, site vatandaşı; youtube'dan vermiştim mal olduğum için.
ayrıca evet "bok gibi yaşamak/yazmak/yasamak (yasa yapmak)" bayılıyorum harf kıtlığına. düşünsene meclisteki tipleri, "olm ne biçim adamsın ne biçim vekilsin bok gibi yasıyosun ya.." "daha iyisini yapıyosan gel sen yasa madem!" gibi.