19 Mayıs 2009 Salı

Let's make it clear!!!

Ulan gay gay, ortamın Özgün'ü oldun dediniz!!! Eyvallah , teşekkür ederim. Ama ulan geri zekalı herifler ne zaman " diskolardan kız kaldırıyorum ehe ehe çok piçim bu konuda " diye iddiam oldu?

İddiam hiç olmadı mı peki? Elbette oldu. Bu konuda tartışmamızın olacağınız düşünmüyorum. Neydi aga? " æbi ben öyle diskodan bardan falan kızla tanışabilecek adam değilim. Ortam olsun muhabbete girsin orada bi' şeyler yapılır ama öyle gidip dans edip tanışmacayı beceremem yahu. " ki AVRUPA'DA -YANİ BİZ INTER RAIL YAPIYORKEN- bu tarz ortamlarda , grubun en over rated insanı olmuşluğum yok değildir.

He okeeeeeeeeeeeey?????? :DDDDDDDDDDddd

aışsudhasışudhasşud

Ayrıca aklınızı sikeyim. Biri 31 yaşındaki karıya yazıyor, biri ingilizlere yazamıyor sonra bana " özgün oldun eheheeh " diyorsunuz. Adeta gerizekalısınız.

Son olarak; "iki bira içip döneriz"li bütün taksimler sabah mı bitmek zorunda mnskym?!!!

11 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

olm bu 2 bira içer saat 12 de döneriz geyiğine cidden son vermeliyiz bu ne aq her seferinde aynı şey ve giderken kimse de bi şey demiyo "evet evet 12 gibi döneriz paramız yok abi 2 bira içelim o kadar"

hatunun 31 yaşında olması sorun değil alkollüyken bile cool yaptıysam ona sabah intihar sebebim olabilirdi sevgili beast master kardeşim tireks


tireks topsun olm

özgün dedi ki...

sikerler

müjde dedi ki...

ben ingiliz s.kmem
ama yinede
bence rus görünüşlü ingiliz olması çook çılgın ama oluncada oluyooo**

hacum gay falan ama ben memnumdun dün gece ki performansından(cinsellik dışı olanı s.kiş s.kuş gelmesin hemen) kardeşim benim özellikle 'evrim' teorisi karşısındaki haklı desteğinle gönülleri feth ettin

((**strateji hatası ben rus diye putinden konusurken birden blair e döndüm o ibinde istifa edecek zamanı bulmuş beni sen yaktın Gordon brown
bkz:sürüncemede kalmak aklımı sikmek hayatımı sikmek
31 lik karı giderdi hacu hata yaptınnn ne mum dökülürdü ona var ya )

gluck dedi ki...

bekircim hatırlıyosan elifi sepetledikten sonra biz de seninle 3.30a kadar takılmıştık, ben güya o gece 11'de kalkcaktım iki bira tekleyip.

iyidir ümit senden naber?

CraZy_boy_17 dedi ki...

evet ya demekki bokluk ben de :)
terapiye falan mı gitsem lan sizi de yakıyorum böyle böyle :(((

31lik hatun gidermiydi bilmem ama götüren ben olmıym mümkünse

müjde dedi ki...

bro cool luk iide çook da abartmamak lazım vakit olunca bunu grafik yardımıyla şekil üzerinde mum ışığında serkan abi eşliğinde meme kenarında tartışalım

gluck dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gluck dedi ki...

işkillendirmesene olm. nası döndü, ne dediniz, söyle o bekire, yeşil elmamı yemeden geri versin, sen söyle o anlar! hıh!

müjde dedi ki...

olum silmeyin lan yorumları çook merak ediyom soonra be hacı

gluck dedi ki...

ben yazdım sildim beee, ego sorunun mu var. yannış yazmıştım da silip düzelttim ;)

CraZy_boy_17 dedi ki...

bana pardesü alalım lan denize bakarken sigara içip düşünmek istiyorum.

benim evden deniz görünüyo ya o bakımdan