31 Mayıs 2009 Pazar

göyüm ay gibi oldu

daha fazla yazmaya gerek yoktu ama nete giremediğimden yaziym dedim sevgili bilog kardeşliği zira bugun neti kapatıyo gençlik.

Evet!!! götüm ay gibi oldu. siz çalışın sevgli yazarlar, yaratıcılık namına kısır olduğum şu son günlerimde bloga katkılarım sıfıra yakın biliyorum ama götüm ay gibi lan! valla bak! gösteririm gelince bekirle fiyatı kararlaştiriym, o anlıyo bu selfgötifşaası işlerinden.

dönünceye kadar dayanamıyanlar için geliyor: GÖTÜM GİBİSİNİZ!!

4 yorum:

müjde dedi ki...

kanka normalde sıralamam gerekirse
1-darwin in teorisinin poposu
2-senin kkıçın
3-bekir in götü
ama param olsa walla sıralama şöyle olurdu
1-bekir in göt
2-senin ay parçası
3-darwin in teorisinin popo

bro para kesinlikle seninle arkadaşlığımızı bozamaz ama farklı seviyelere taşıyabilir

Adsız dedi ki...

kot göyüne hocu.

goethe dedi ki...

götlü yorumlar çok komiqqqqqqqq

asdhasldhasılud

aynen dedi ki...

kot göyüne
kot göyüne
püskülü ben olayım