14 Mayıs 2009 Perşembe

14 mayıs 2009 taksim zirvesi

peyotede yapılacak ve tahmini 20 dk içinde bekirle birlikte olacağımız enteresan hadise (sonradan yook efendim ben duymadım etmedim yok insan gibin söylüyorz buradan

hemi nin dj olmasıda ilginçmiş lan saatlerce yazsan yazılır (bkz:dj den makinesiz köpük show , hitlerin peyoteyi alması , heminin müziğinde çılgınca kopan ariler, 7 difference shower a jewish and soap olum etc.. hemi okumuooo dimi lan bloktan bahsetmek yok ona göre hem severim ben yahudileri ismim bile yahudi adı lan
ama o sayı nasıl kaçar laaaannnn:)

4 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

tireks bacağına sıçıcam senin hani crystal castle çalcaktı? hani deliler gibi dans etcektik? hepsi yalanmış :(((8

gluck dedi ki...

abi yok cd'de dedi ya, pankart açtık ona bile yok dedi =(

aynen dedi ki...

hi nur, hey arakhna, koptum olm sami, hey larce, hi james, hey kirk, hey jass...

CraZy_boy_17 dedi ki...

ohhhh wow :)
skins başlasın aq hayat çekilmez oldu. ilk sezonu tekrar izlemeye başaladım da moralim biraz düzeldi. bi de böyle arkadaşlar falan bira güzel şeyler ama arkadaşlar daha iyi. bi de tarkan var tabi. dilli düdükler sizi