22 Mayıs 2009 Cuma

o+ vs. o->

şimdi bişey merak etmek istiyorum, nedir bu erkeklerin tekeline almış olması blogu?
azınlık olmam, haksız olduğum anlamına gelmez! ben de varım ülen, bir adet küçük emrah smileysi gönderiyorum buradan hepinize.
nedir bu bafilenmiş kızların listesi falan?
hayır efenim, hayııır! buna bi dur denmeli!

şimdi saygıdeğer hemcinslerim,
bildiğimiz gibi tüy sorunu hepimizin derdi. şu ara Boğaziçi Tıp Merkezi indirime girmiş vaziyette, tavsiye ederim. üstelik hastane ortamı olduğundan güvenilirliği daha yüksek. sizi şöyle alalım: tam şuraya yerleştir.

flormar quartz serisinden metalik mavi (parliament dediğimiz) ojeleri üretmeyi mi kesti, yoksa beni mi deniyo?

çantamdan geçenlerde yeşil elmam çalındı, kızlar siz siz olun çantanızın arka gözünün fermuarını falan açık bırakmayın. mümkünse yeşil elmayı da cebinizde taşıyın.

ayrıca bizler de skor tutarız ama afişe etme gereği duyan bi egomuz yok, bunu geçelim, gayet sıradan ve gündelik bi olay yani neticesinde.

ha bi de yeşil elma.

8 yorum:

müjde dedi ki...

elmanı ben yedim ama walla çalmadım ki sen verdin arkadaşım yaa

gluck dedi ki...

ben vermedim yaaa! çıldırıcam! bekirnen bana komplo kurdunuz, attınız bi senaryo ama tutmaz abicim. manyak mısın ben sana neden veriim ya yeşil elmamı? hayır neden çantamda, hangi bağlamda çantamda yeşil elma arayıp "aa bende de bundan var" demiş olabilirim? akıl var mantık var, ben wc'ye iki kere gittim peyote'de, çantamı da almadım yanıma hiç, ayrıca çantamın arka gözü de kapanmıyo fermuarı kopuk. birinden birinde becerdiniz işi demek ki. ben kendim vermiş olsam hatırlarım, sonrasında da bu kadar dövünmem geri almak için. manevi değeri vardı diyorum ya!

gluck dedi ki...

o arada yürüttünüz tabi, kızacağımı da bildiğinizden "sen verdin takas ettin" ayağına yatıyosunuz. sizin var ya, popo derinizi leğen kemiğinizden sökerim baltayla!

CraZy_boy_17 dedi ki...

leğen kemiği popo falan kulağa güzel gelsede aynen öyle oldu
gerçek hayata tam adapte olamıyorum ben dizi izlemekten şimdi bi flasback olsa ne güzel olurdu lan bi de erik! erik olsa da cok guzel olur

müjde dedi ki...

nur deiş tokuş ettik ama yuh yane inanılmaz espriler eşliğinde
o olayı hatırlamıyorsan
korkarım* yeniden tanışmamız gerekecek


* senle tanışmak eglenceliydi şimdik ondan korkmamda bööle ayık kafayla muhabbeti çekilmez bi kızsan bekirle benim gibin

müjde dedi ki...

erik olsa var ya eriklisi olsa yada gay olabilirdim o zaman (tanrım lütfen olmasın olmasın olmasın

CraZy_boy_17 dedi ki...

söz uçar yazı kalır diyen atanın aq
(nolur vecize olmasın lan)yazıda uçabilir ama uçmasın!!!11

http://www.pinkapple.com/enlargephoto.asp?PhotoName=/productphotos/1626_display.jpg

müjde dedi ki...

(ibin misin nesin arkadaşım yaa)

dedim dedimde sen yanlış anladın ama
ben flashback in eriklisi olsa dedim kesin gay olurdum olmazsam en adiyim
portakallı muzlu falan hani restorantlarda geliyo yanarlı dönerli onlar diilmi filaşbek

haa nu arada harbiden flashback inde erikliisiniyaparlarsa o vakit boynum kıldan ince teknolojiye saygım sonsuz paşa paşa gel derim prof bunca yıl yemedin içmeidn okudun çalıştın özlemissindir der vazifemi yaparım (sırf benim g.t gitsin die ugraşan bi bilim adamı varsa o varya ne adi ne haysiyetsiz şerefsiz bi insandır ksndisi