7 Mayıs 2009 Perşembe

ip kuşak ik benjamin

ecevitin bi lafı vardı bayılırım; burası devlete meydan okunacak yer değildir!! diye derken kulaklarım çınladı nasıl bir arkadaş çevrem varki ilk cümlemden sonra ecevit mi ağırlıyoruz lan burda diye düşündüler bence, sözüm o ki seviyordum rahmetliyi, tüylerimi diken diken etmişti helal olsun dedim. sizi de cükmek istercesine kınıyorum.  demem o ki ulan börrak kafalı gay bok sıç burası babanın randevu defterimi lan it dedim içimden götümnen yemeğe bile çıksan (paha biçilemez) buraya yazıcaksın. ben izliyorum burdan sessiz kaldım ama yukarı yazmışız karl marx adam ipini elemiş taşaanı asmış kuşaynan taksime... 

o saçı sakalı kes burda da ciddi ol!!!!

bat lav iz gana seyv as.

1 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

ohooo ılk cumleden sonra ecevıt ağırlamıycaksak hepımız bırer ecevıt olmayacaksak ne anladım ben bu işten