13 Mayıs 2009 Çarşamba

Türk toplumundaki "kız" vatandaşlar

şimdi bi kere kız vatandaş diye bişey yoktur zira burada vatandaş isminin önüne bir sıfat yerleştirmek istiyoruz, kız diye bir cinsiyet belirtici sıfat yoktur, kadındır o. ama türkiyede dişiler default olarak paketi açılmamış ve üzerinde "ilk açan siz olun" hologramı bulunduran tombow marka 6'lı 0.7 - 2B uç paketi misali olduklarından, öyle kabul ediyoruz.
neysem, sayın X kıtlığından çıkmış Trex marka hembloggercığım, çok klasik olacak ama, ben senin bildiğin kızlardan değilim xD
şaka bi yana hoşbulduk, memnun oldum efenim.
teraziymişsiniz gözümden kaçmadı. "işimiz var yani" demenin kibarcasıydı bu.

öte yandan sayın arakhna "olm kızlar teklif ediyomuş" başlıklı msn diyaloğuyla günün anlam ve önemini belirtme görevini üstlenmiş vaziyettedir.

sayın arakhna, şarkı yapalım. uçurtma uçuralım.

4 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

uçurtma candır!!1
muzik konusunda yaptığım çeşitli araştırmalar sonucunda (ki bu araştırmalar anılarımın dışına çıkmamıştır) e-jay diye bi program buldum (hatırladım sadece, bulmadım henüz) aradab 6-7 sene geçtiğine göre yenisi fln çıkmıştır. yani önümüzdeki hafta bekrenuru kurabılırız :P

gluck dedi ki...

oh yeah!
ya sonuçta eminim alice glass da - sadece 1 sefer live performance dinnedim - böğürmekten başka bişey yapmıyodur. ha pardon yapıyo, crowd-surfing xD o yüzden olay distorşın'da ve sesi deforme eden çeşitli efektlerde. bi denemeli. kavırlarla başlarız, klip bile çekeriz hatta!

TrexxxXx dedi ki...

KANLI CEHENNEM!!!!

bak olmuyor işte. mnskym. ingiliz geliyor "bloody hell!!!1" diyor, otobüste akbili bitmiş gay gibi baka kalıyoruz.

öff.. :(((8

selam bilmediğim kız. bilmediğim kızlar hep ilgimi çekmiştir.

gluck dedi ki...

bence bu söylediğin şey çoğaltılabilir, bulduğunuz aklınıza bişeyler geldiği zaman yazın bi kenara yayınlamak, tartışmaya açmak üzere. şey yani: bizdeki deyimler / onlardakiler temalı.

selam tanışmadığım çocuk?