25 Mayıs 2009 Pazartesi

Hayatı loopa aldım hocu

fakirleştikçe çıkış yolunu bahis oynamakta görüyorum ama bi yerden sonra sigara içecek bile para kalmıyo o nokta da grafiğimiz sapıyor ve bi süre bahis oynamıyorum.
ne yazıkki fazla sürmüyor bu oynamama durumu. onun da sebebini buldum en büyük hatam tek maçtan yatan kuponları saklamam. pms insanları siz siz olun tek maçtan yatan kuponları saklamayın. saklasanız bile fakirleştikçe çıkartıp bakmayın
kupona bakınca malatyaspor 1 gol atsa 1'e 1.235 verecekmiş ama sırf malatya bi gol atamadı diye 1235 liradan olmuşum. şimdi ben nasıl tekrar oynamam ha sorarım size?
işte bu kısır döngünün hayatımı özetleğini düşünüyordum ama bi eksiklik olduğunu fark ettim. bu kadar boş beleş bi hayatım olamazdı ve sonunda bu grafiğin hayatımı özetlemekteki eksik noktasını buldum: meme

not: arz artınca meme büyüyor
not2: yer çekimi göz ardı edilmiştir



2 yorum:

müjde dedi ki...

kumar ve meme tarif edilemez mutluluk kaynaklarım

yalnız bir diğer olay fakirlik arttıkça meme görme ihtimali düşer.

tabiki burada memeli bireylerin rasyonel davrandığını kabul ediyoruz

CraZy_boy_17 dedi ki...

"fakirlik arttıkça meme görme ihtimali düşer fikrini" görüyorum ve arttırıyorum: memenin talep esnekliği sıfırdır bence.
ayrıca, Say lavuğu her arz kendi talebini yaratır derken ne düşünüyodu acaba?