22 Mayıs 2009 Cuma

ölürüem #1

8 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

ulan sırf bu yüzden obbş'den bu sitenin linkini sileceğim galiba.

bekir beklemezdim senden bunu. : ((

CraZy_boy_17 dedi ki...

evet kardeşim tepeden tırnağa kolpa, allahına kadar karbon ve dibine kadar yalan bi adam oldugum için siteye hatun fotosu koymak gıbı yaratıcı bi fikri ilk kez keşfeden onur/doğan kardeşlerinin bu fikirlerini çaldığım için kendimi çok kötü hissediyorum şu an.

bilmem inanır mısınız pms insanları, bu satırları yazarken klavyeye düşen göz yaşlarımda ki umarsızlık ve siklemezlik öylesine büyük boyutlara ulaştı ki bundan sonra kendime gelip, aklımı toparlayıp nasıl yazı yazabilirim diye düşünüyorum ve bu derin düşünceler içerisinde kafamda tek bir cümle yankılanıyor: "sami haklıymış, sami haklıymış, sami haklı lı lı...."

TrexxxXx dedi ki...

askhdalshdlashd

ah be bekir. ulan herşeyi ciddiye almana mı yansam yoksa... : (((

neyse. hayat tabi.

TrexxxXx dedi ki...

hsaduhasldahslu

o değil de dövmesini yalamak istedim :DDD öfh.. neyse nur sen okuma bu yorumu.

Adsız dedi ki...

önlenemez "pms'de gergin anlar!!!!11" yazma isteği.

müjde dedi ki...

bence cinselliği kadınlık objesi olmaktan çıkarmalıyız
yada öyle bişidi

gluck dedi ki...

okudum trex okudum. keşke spoiler verseydin başta. zeka küpü seni. ayrıca senden önce ben yalarım bu kızı der noktayı koyarım. aha da koydum: .

müjde dedi ki...

ı love tattoo

ı love tiger onitsuka

ı love whale tail

ı love kocaman güneş gözlüğü

but no brassiere plss

kahrolsun sutyenler memelere özgürlük