15 Mayıs 2009 Cuma

Bana bi haller oluyo

kıvranıyorum da kıvranıyorum.
sayın arakhna bi daha aç aç içmicem. hamburgerimi bitiremedim! çantamda ezildi büzüldü bozuldu garibim. yiyemem de daha.

arkadaşlar kb teras artık çatıyı açıyo, bu sembolik olarak "sezon geldi" demek oluyo, haberiniz olsun.
hemi beni kısa filminde oynatıcak haberiniz olsun vol. 2.
sayın arakhna, mörfi kanunu gereği dün gece gördüğümüz orçun tutar da küçük turuncuya bişey söylerse - ki söylicek, şeytan dürter mörfi uygular - küçük turuncuyu kara düşüncelere gark edeceğizdir haberin olsun vol. 3.
müzik konusunda hemi'yle de konuşabiliriz bak haberin olsun vol. 4.

ayrıca saat 9:00 da zınk diye uyandım - evet zınk diye, höbölöp diye değil mesela, zınk illa - ve bu kadar acı, mide kıvrantısı varken uyumam gerekir, u-yu-ya-mı-yo-rum, uyuyamıyorum, uyuyamıyorum. uyursam, gözyaşlarım beni boğacaaakkk... bu şarkı nasıl başlıyodu biliyo musunuz: sazlıklardan havalanan ördek misaliyle. o nası bi şarkıdır, irem ilhan, bize neden yaptın bunu?! seni gidi sazlıktan havalanan ördek!

4 yorum:

aynen dedi ki...

harbi yaaa vardı o dimi noldu ona seviyodum ben onu tasavvuf falan dediler sonra ama bilmiorm ben off. ojesi olan var mı kafam kaçtı???

CraZy_boy_17 dedi ki...

mörfinin monaka yaaa deli edio beni o herif başıma ne geldiyse onun yüzünden geldi.
orçuna, küçük turuncunun arkadaşı olduğumu neden söylediğini düşünmeye başladım şimdi (sadece düşünce de değil olayı yaşıyorum aq yağmur yağıyo şu an burda ben de dizlerimin üzerie çökmüş kollarılı 2 yana kocaman açarak gökyüzüne "nedennnnnnnnnn" diye bağıyorum ve kamera yavaş yavaş uzaklaşıyo semaya doğru) bence söylemez, söylese de pek siklemem sanırım

gluck dedi ki...

ya adrenalini seviyoruz bekir ikimiz de.
söylemez bence de ama biliyosun kozmos dediğimiz olay kazıklarıyla meşhur. şu an biz "orçun'un kt'ye söyleyecek" fikrini, düşüncesini, idesini fezaya yansıttığımızdan, o da boşluğa çarpıp geri gelecek, bize değil tabii, yıldırım şeklinde düşücek kt'nin üzerine.
söylerse, buluruz bi kılıf. kılıftan bol ne var. yeter ki minareyi çalalım ki çaldık olredi.

CraZy_boy_17 dedi ki...

adrenalini de severim, minareleri de, seni de, orçunu da, kozmosu da...
üç noktalarrrrrrrrrrrr