12 Mayıs 2009 Salı

Eureka!!1

psikolojimin bozuk olduğu su götürmez bi gerçek (su dedim, gel kaldır arşimet) iş bu sorunu çözmek için gittiğim psikolog abla ile geçirdiğim çılgınca saatler sonunda vardığımız sonuç: bendeki davranış bozukluğunun sebebi annem ya da babam değil (freud sen de gel, arşimetle oyna) tek sorumlusu kodugumun mikosu!!!
2000 martda bizim miko azdı. başladık eş aramaya ama nafile kimseyi beğemnedi pezevenk. 3-4 adaydan sonra bizimki bi tanesine vuruldu ama gel gör ki hatun mikoya pas vermiyor :(((88 ne sanal çiçekler gönderdim, ne sanal serenatlar yaptıysam boş hatunu mikoyla bi kere bile görüşmeye ikna edemedim.

bi süre sonra yemek yemez oldu. sanal bebeğimi hep yanımda taşımama her saat başı ona yemek vermeye çalışmama rağmen bütün çabalarım beyhude kaldı ve 2000 nisanda miko aramızdan ayrıldı (toprağı bol olsun) :(((8

annemler pili çıkart geri tak düzelir falan dedi bi umut denedim ama yok ebediyen ayrılmıştık artık.

aile içinde düzenlediğimiz ufak bir törenle arka bahçeye gömdük o gün bugundür daha bi vurdum duymaz daha bi bananeci oldum dünya sikimde değil artık mikosuz dünyanın da amına koyiym zaten.

onun gitmesiyle içimde oluşturan boşluğu doldurmak için annemler laser point aldı ama o da pencereden sokaktaki köpeklerle taşak geçmekten başka bi boka yaramadı (köpek dedim pavlov gel sana da koyiym)

mikomun dumanı tüten bok işaretini bile özlediğim şu günlerde psikolağa dava açıp paramı geri alma derdi çıktı bi de başıma, böyle teşhis mi olur aq.
tanıdık avukat varsa şey yapsın bana.

Hiç yorum yok: