23 Mayıs 2009 Cumartesi

sınav

uzun bi aradan sonra sabaha kadar içip sınava girme şansım oldu ama bunda da kendimi kötü hissediyorum* die cuma cuma evde kaldım a.q.
artık asteklik sınavına kısmet o diilde ehliyet sınavına sarhoş giren insan efsane insandır bence



kendime notlar
1- eşcinselce konuşmaya son verilecek kötü hissediyorum ne a.q. ebem s.kildi geberiyorum çay çorba yapmayı bilen insan evledı yazarlarımıza sesleniyorum serkan abi olmayınca 2 günde ne hale geldim yolumuz yol deil arkadaşlar
2-bu blog bizi sikertti hocum insan içine karışalım sabah akşam saçmalamaktan ...yok lan çook zevkli çook seviom ben bizi
3- tamam hayat yeterince x değil belki ama bizde hayata göre aşırı xikssiz be bro şu grafikleride şey ettirelim bi ara
4- sercan ı özledik
5-nur naber??
- senide sewios umut walla bak ben çook diilde bekir sercan nur falan dio erik gibi çocuk diye
6- bi daha kendime notlar diye bişi olmayacak bakınca buda çook eşcinselce (on numara kübist olsakta klasik türküz biz) haa diyelim notlar oldu bu notların arasında ne kadar kardeşin canın ciğerin olsada bi erkeği ne kadar özlediin yazılmayacak.

4 yorum:

müjde dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
müjde dedi ki...

saçmalama umut yaa 6 kadar sayabiliyorum sadece onun için yoksa sana numara vermememin altında böyle manalar araman mantıksız yani

CraZy_boy_17 dedi ki...

yazar tarafından kaldırılmış :(
keşke kaldırılmasaydı yaeee

müjde dedi ki...

gitmedim lan sınava