14 Mayıs 2009 Perşembe

soru #3

festivaller oluyor memleketimde ve siz sadece oturduğunuz yerden izliyorsunuz!!!!!!
siz bu ülkenin gençlerisiniz, size geleceğimiz gözüyle bakıyoruz. bu ülkenin sizden beklentileri var ama sizin bu duyarsızlıkla, bu vurdum duymazlıkla bi bok olacağınız yok!!! bi gebeşlik, bi mallık koşturup duruyosunuz topluma faydalı en ufak bi hareketiniz yok. çasıtlık yapmayın lan!!!!

işin soru kısmına dönersek;
dumana gitcez mi?

Güngören ülkü ocakları ceo'su Serkan abiyle yaptığımız görüşmeler sonucunda, bu seneki festivalin geçen senelere oranla daha renkli geçeceği tüyosunu aldım :)))99
hepinizin bildiği gibi bizim okulda festival organizasyonunu, bizim için en iyi olanı bizden daha iyi bilen ülkücü kardeşlerimiz yapıyor ve bu sene bizlere harika sürprizler hazırlamışlar.
hem harika vakit geçirmek için hem de serkan abiyle beraber duman konseri izleme şerefine nail olabilmek için bana bi mesaj atın.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

lan bırakın duman'ı. zaten güzel değil yeni albüm jfksdjfksd. yarın mfö var bizim okulda. ona gelin. \m/

CraZy_boy_17 dedi ki...

eyw mfö candır ama bi kaç kere izledikten sonra bi numarası kalmıo adamların.
şu yaşımda oturmuş ciddi ciddi mfönün sahne performansını değerlendirdim ya bi şey demiyorum sana.
bu gazla dumana albüm kritiği yazarımda tırsıyorum götümüze girebilir diye hem de benim götüme sadece :(((8

TrexxxXx dedi ki...

DUMAN MI?

asdşuahsdşuhasd.

bilmiyorum. ben vodka içecem o gün.

gluck dedi ki...

ofh tarkan vs. duman.
sen üzüm ye, gülüm incir ye vs. takılarım a canım, tadına banacağım.

gluck dedi ki...

ocakta ülkücüm vardı unutturma, kapıyı da kitlemeden geldim. ahahs bayıldım ya, ocaktaki ülkücü xD gökyeleli bozkurt asdsadd.
asldksad.
ş.