26 Mayıs 2009 Salı

emrahın annesi koş


superman- clark kent mevzusunu ilk gördüğüm andan itibaren "olm nası anlamaz lan millet bu 2 adamın aynı olduğunu" der dururdum.
cahilliğime verin belki bi kısmınız biliyodur (bilmeyenlerde bilmek bile istemiyodur da ben bu yaşımda öğrendiğim için malımdır belki) ama bilmeyenleri aydınlatmayı görev edindim:
olay süpermenin gözlüklerindeymiş lan!!1 süpermenin gözlüklerinin camı kriptondan gelen bir cammış ve insanları supermanin clarkla alakası olmadığına inandıracak bir şekilde hipnotize ediyormuş...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

hassssiktirrr laannn.
bu kadar da terbiyesizlik olmaz.insanlar bu kadar da kandırılmaz.
ahahaha. malsın.

Edward Ander dedi ki...

valla merak ettim; hakkaten mi? yani bir yerlerde mi okudun? benim de hep aklıma takılırdı.

müjde dedi ki...

hacı herseyi anladımda superman o sarı ya ne yapıyo biri beni aydınlatsın yoksa super kahramanlara olan inancım sarsılacak derim

Allama aglıyo çocuk kesin kötü bişi var

CraZy_boy_17 dedi ki...

@edward ander:
hangi seriyi okuduğuna bağlı;
bir seride bu gözlük olayı anlatılıyo hatta louis (yanlış hatılamıyosam) takıyo gözlüğü kimse tanımıyo onu falan...

farklı bir serideyse supermanin hipnoz yeteneği var o şekilde gizleniyor.

CraZy_boy_17 dedi ki...

@mujde:
birader o sarı pipi dediğin jacob.
ada mada yalan aslında bütün bu olayların arkasında superman var.

müjde dedi ki...

olum bizim mahallede jacob u bırak eva herzigova gelse sarı ya sarı derler