7 Haziran 2009 Pazar

alternatifiveuegh

eöm şey rcn diip duruyosunuz bi sikim yok biliyorsunuz ortam için gidiyoruz diyorsunuz bu şiirdi burda bitti. 

diorm ki artıları ve eksileriyle bi tartın olayı;

http://www.unirockfest.com/ diye bi olay da var biliyorsunuz. nine inch yarraam var diyorsanız rcn ye gidersiniz tabi ama ibneler, amon amarth kreator falan iidir ii diorm bilmiorm.

şimcik ancak bunda konaklama seçeneği yokmuş diye duydum ama 3 günlük bi organizasyonda nasıl olmuyor onu bilmiyorum. rcn ile aynı günlere denk geliyor birde. tüm gotik rak falan alemi burda olcak ufacık cocuklar(tabiiiki tercihimiz ama...) rcn de olcak.

neyse rcn bizim evin arka bahçesinde olcaa için çadırlarda size eşlik edemesemde arada uğrarım yavrularım ama \m/ önde gelir!!1bir

6 yorum:

aynen dedi ki...

evet konaklamasızmış yalnız biletler eciip ucuz bi bakın fiyatlara gay misiniz nesiniz?

CraZy_boy_17 dedi ki...

ben rnc'a gidiyorum hocu, tartışmayacağım bi konu bu...

TrexxxXx dedi ki...

ben de rnc'ye gideceğim galiba. neyse bu akşam şeyaparız.

aynen dedi ki...

amma asabisiniz mnskim giderseniz ekime gitmezseniz skime mnskim alternatif sundum işte bu da war dedim küstüm mnskim sktrin gidin ağlıorm ben

henkmudi dedi ki...

ağlama lan al bunla oyna...

Adsız dedi ki...

duman yok kanka yaf imkansız yani