7 Haziran 2009 Pazar

chain sling

nuriciğim kafesin kapağını gagasıyla kendi açmaya çalışmak suretiyle alnındaki 5-6 tüyden yoksun kaldı, mal.

geçen otobüse bindim, 6 tane türbanlı türbansız yaşları 45 ile 55-60 arası değişen 6 teyze, orta kapı arkasındaki 3 sıra 2'li koltuğu işgal etmiş, ellerinde poşetler, belli ki ya alışverişe çıkmışlar ya da günden dönüyorlar. o saatte günden dönüyorlardır gerçi, akşam üzeriydi.
işte beşiktaş'ta o şampiyon kokoreç'in oradayız, (ben hayatımda hiç koko yemedim bu arada, muhtemelen de hiç yemicem, "aa, ıı, cahil" diyeni öperim.) bindim, bu teyzeler dışarıdaki bi gençten konuşuyolar: "ayy şuna bak, o ne biçim pantolon, yani şalvar giy daha iyi, ne oluyor bu kadar açınca...( belli ki tipin sağlam bi düşük bellisi var)" ve diğeri de beni benden alan o klişe bombayı patlatıyor: "YANİ ŞU GENÇLER DE..."
zamane gençleri diye tamamlamak istiyorum.
dışarıdaki tiplere o kadar takılmışlar ki yanlarından ben geçerken beni fark etmediler, etselerdi muhtemelen dudağımın dedikodusunu yaparlardı.
ah şu teyzeler...
tek söylemek istediğim bişey var: bi cem yılmaz tonlamasıyla, SANA NEEEĞĞ? SANA NEEEĞ??

5 yorum:

Adsız dedi ki...

-Sözlük Mode On-
Şahane Pain Of Salvation şarkısı. Onu dinleyin. O güzel.
-Sözlük Mode Off-

Kokoreç yenir. Teyze dövülür. jfldsjfldsj

gluck dedi ki...

tabii ki pospospostostpostakostarollercoaster!

evet ya bi çete kurup çıkışta beklemek lazım böyle tipleri.

CraZy_boy_17 dedi ki...

aa, ıı, cahil

gluck dedi ki...

öpüjem seni bekir, aj ulaan!

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

iade-i ziyaret yaptım bloguna
biraz önce cvmi güncelledim ve büyük harf kullanmaktan ne kadar nefret ettiğimi bi kere daha anlamış bulundum!:@