6 Haziran 2009 Cumartesi

yazar alımı

henkmudi nin aramıza katıldığını gördüğümde bi kişi daha bulalımda kurbanı rahat geçirelim tarzı iğrençlikler geldi başta aklıma sonra yazısını okudum ve beynimde bir sürü flashbacksel görüntü belirdi

misal henkmudi bekirlerde kaldığı bir geceden sonra yazarlığa alınmıştı bende umutta ve sercidede durum bu şekilde, tahminen nurun da başına gelmiş olabilir . Yine bekren deki gece sonunda henkmudi yürüyemediğinden bahsediyo ve biz hepimiz aynı sekilde bekrenlerde kaldığımız gecelerin sonunda yürüyemiyoruz ama neden NEDEN??

korkuyorum arkadaşlar
ve buradan sana soruyorum bekir
blog vadiyle mayış +ssk+ serkan abi vadiyle kandırıp bizi seks objen haline mi getirdin
blog kisvesi altında ne boklar yemektesin doouruu söyle lan siktin mi olum bizi

2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

ehh be birader herkes öğrendi şimdi nasıl yazar aldığımı ne bok yiycem ben şimdi her gece başka bi hatun kapımı tırmalıycak "biz de yazar olmak istiyoruz, ne gerekirse yaparız"
diye diye uyutmazlar beni bunlar sabaha kadar.
aq bide arkadaş olacaksın...

henkmudi dedi ki...

yok hocu ben bütün gece uyumadım oyun oynadım valla god of war süpermiş şerefsizim yannız hmmm...
akşamüstü uyudum bi ara ve bekirin kendi odasına yatmam konusundaki ısrarlı yaklaşımı gözümün önüne geldikçe...
devam edemicem...