2 Haziran 2009 Salı

09'larda çocuk olmak


eski kaydıraklar iyiydi gerçekten. "valla eskiden kaydıraklar da daha bir yüksekti sanki. eskiden tepesine çıkınca üç buçuk attığım kaydıraklara bakıyorum, yok.. eski tadı yok valla.." diyen arkadaşlar sonuna kadar haklı.
yeni nesil eğlenmeyi bilmiyor biz sokakta çelik-çomak oynar, bilyalı arabalara binerdik. sabahtan akşama kadar alman kale oynayıp gol atanı kaleye koyardık. şimdiki çocuklar wow olsun warhammer olsun çeşitli bokluklarla hayatlarını bilgisayar karşısında çürütüyor.

son yıllardaysa ebebeynlerin pimpirikliği yüzünden çocuklar, çocukluğunu yaşayamıyor. hasta olacak diye sokağa çıkamayan çocuk sosyalleşme ihtiyaçlarını sanal alemde gidermeye çalışıyor tabi ortaya mal gibi bi nesil çıkıyor.

hayatını bilgisayar karşısında geçiren elemana "birader sen zaten 25 yaşına gelince masa başından kalkamıycaksın şimdi fırsatın varken gez dolaş saklambaç oyna falan" desen fuck you diycek.. biliyorum yapacak bunu

saklambaç falan dedim de akşam seksek e gitsek, 2 bira içip döneriz en geç 12 de evde oluruz????

6 yorum:

müjde dedi ki...

ÖĞLEN 12

CraZy_boy_17 dedi ki...

evet işte en geç 12

TrexxxXx dedi ki...

asldhalskjhd

ben gelmiyorum. rahat ol kanka o konuda.

Edward Ander dedi ki...

akşam ezanından önce evde olun bence. anneniz kızar.

TrexxxXx dedi ki...

ana bacı muhabbeti yapmasak

müjde dedi ki...

hacum sakalları kestirdim ben inzivaya çekiliyorum hem ümit gelmezse bende gelmem öle bi delikanlı çocuk bu