3 Haziran 2009 Çarşamba

ons

gecenin bereketi üstünüze olsun

benim oldu

10 yorum:

müjde dedi ki...

o diil de tam nur izlesen izlenecek bloguz diye yazı yazacaktım gelmiş nur hanım hayırlı olmuş bence

TrexxxXx dedi ki...

sdaljshdlasjhd

gittin değil mi? helal olsun.

the emre dedi ki...

lan bekren!
ben yarın(perşembe oluyo) size gelmeye karar verdim sınavdan sonra(evet evet sınavlarım basladı ve giriyorum bile!) serkan abi falanda gelsin hatta ümitle sami de gelsin. ozledim ben serkan abiyi gorusemedik ne zamandır. ayrıca montumu sizde unutmusum onuda alırım!

olur mu lan? bence olur ya. olur dimi? hacı be. hadi be. olsun ya.

bide naber nur?

müjde dedi ki...

hacuum kop gel serkan abi burda ben burada henüz umut yok thanks god

the emre dedi ki...

hacu bugun gelemem. yarın gelebilirim sınav var sabah. çalışıcam... evet garip bunun benden gelmesi ama çalışıcam!
yaşasın çalışmak!
yarında olsun serkan abi!

CraZy_boy_17 dedi ki...

ne olursan ol gel hacı sorun yok

the mahmut dedi ki...

ehue!
kralsın!

gluck dedi ki...

kalp kalbe karşıdır müjdecim.

gluck dedi ki...

ayrıca, emre? mahmut? başım döndü.

TrexxxXx dedi ki...

bugün de yoqum bennnhhh :)))))))))9999999999

asjkhdalkjshdlaksjhd

sikmesi!