1 Haziran 2009 Pazartesi

tweety gerçeği


bazı arkadaşların; vay efendim o nasıl kanarya, öyle kanarya görmedim ben hayatımda gibi kafiyeli olsa da tweetyi derinden yaralayacak ithamlarda bulunması sonucu, tweetynin alkol problemi tekrar su yüzüne çıktı...
siz de çocukluğumuzun sevimli kahramanı, silvesterın korkulu rüyası, dostumuz tweetyi bize en çok ihtiyaç duyduğu bugünlerde yalnız bırakmamak için 3 haziran çarşamba kadıköy iskele meydanına gelin.
haydi tweetye yalnız olmadığını gösterelim!!!11bir

21 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

rak n kok biletlerine baksana? kuş kuş konuşacağına ben bakamıyorum : (

CraZy_boy_17 dedi ki...

ne bakıcam lan ben aldım zaten

TrexxxXx dedi ki...

oha gerçekten mi?

ayıp lan yaptığın. insan söyler. neyse..

müjde dedi ki...

peh peh

geçen yıl ocak başındaydık tweetyle hoş sohbet elemandı sağlam içiyo rakının dibine dibine vuruyordu baya kilo almış yıkılmıs ama kalender kuştu rakıyla değil vefasızlıkla yanlış algılanmayla yıkılmış

haydi dostlar kadıköy e

müjde dedi ki...

130 olmuş bilet paso zararsınız a.q.

TrexxxXx dedi ki...

uashdalshdasd

gelecek misin lan sen ambiti sami?

müjde dedi ki...

bankaya bağlı kredi başvurusu yaptım sen bilet almadan tüm biletleri alabilirsem kesin gidicem
yoksa çadırım var serkan abim var seni en az şekilde görerek tamamlamayı düşünüom bebeğim

TrexxxXx dedi ki...

hala aynı muhabbet mnskym. tamam görüşmeyiz. salak herif. aşamadın kendini.

Edward Ander dedi ki...

ne olmuş burası böyle, irc olmuş..

neyse bu kuşu sevmezdim ama böyle görünce içim acıdı. bi tanıdık yok mu, elinden tutsun.

TrexxxXx dedi ki...

#zurna oldu.


asdhakjsdhaskjd

aynen dedi ki...

askerlik kabul oldu gençlik irc a katkı: denize kaçtım c ya

TrexxxXx dedi ki...

hayırlı olsun kanka.

Adsız dedi ki...

dream theater konserine gidemeden, askere gidersen döverim! adamın resmen askere gidecek olması.

CraZy_boy_17 dedi ki...

@kulotlufile
lan askerde ahahah neyse lan bi şey demiycem git güneşlen aq bembeyaz gitme bari

TrexxxXx dedi ki...

ağustosta gidiyor o konuda problem olmasın.

Adsız dedi ki...

ağustos ağustos askere mi gidilirmiş yæ? fjdsfjslkfs beni aydınlattığınız için teşekkürler sevgili tireks.

o değil de, ben her seferinde yazıyla ilgili yorum yazmak için açıyorum burayı. ama yorumları okuyunca unutup onlarla ilgili bir şey yazıyorum. çok zor durumlar hep. : (

TrexxxXx dedi ki...

asşkdjhaskşjdhaşsdh

sen de mi geleceksin kızım? neyse asduhasşudha gel ;);););))))

yazı tweety hakkında umarım hatırlatıcı olmuşumdur.

teşekkürler morado

MORADO MOR DEMEK DEĞİL Mİ? =/

Adsız dedi ki...

unutmayayım da hemen yazayım: keşke slyvester zamanında yeseydi de şunu, şimdi bu dertlerle uğraşmak zorunda kalmasaydı tweety. : ( her işte bi hayır vardır. ; )

temmuzda dt konserine, ağustosta da askere gideceğim sercan'la jfksldjfsd. sen de mi geliyorsun yoksa? :O:O

bir şey değil tireks.

MORADO MOR DEMEK.

fjksdjfksdfjdslkj öf yoruldum.

müjde dedi ki...

serci olum aramızda bi kısa dönem sen yapacaksın kankam benim
len o diilde işe kız aldım çıtır bişi sami abi sami abi deyip duruyoo uyuz oldum a.q. tweetynin resimdeki hali gibi hissettim kendimi off yaşlılık fuck off yaşlılık

TrexxxXx dedi ki...

ulsahdlashşdhsşauhsd

sercan kardeşim benle gelecek. doğan falan da gelir işte. sen ne yapacaksın? :D:DDD neyse görüşürüz orada illa ki asudhasldhalsd

öptm (K)

Adsız dedi ki...

jfkldsjfkldsjflkdsjflsdjflsd bu asılsız iddialara konser günü cevap vereceğiz.