6 Temmuz 2009 Pazartesi

anket (var sağ altta görünmüyo pek ama var tatlı şirin bişi ) artık yukarıda sağda amayine de tatlı

oy oy nasıl bi anket len bu birisini seçsen öbürüne ibnelik yapmış gibi hissediyor insan kendisini
hank apayrı bi adam charlie desen içimizden biri gibin ama fucker bi sey barney zaten barney yani
troy patrick oy oy bi tribbiani o kadar ii değil tamam oda fucker ama bi hank bi troy diil a.q.
bu arada hank troy cool fuckermış
len oyum hank e adam rolune o kadar kaptırmış ki rehabilite edildi

12 yorum:

aynen dedi ki...

oyum tek bir koşulda henke gidemezdi, gönülden bağlı olduğum karşim güzel insan şadaaymmmmmmm!!!!111

Nunuş dedi ki...

anamm kimse neden kirisçına oy vermemiş şaştım kaldım valla.. ama bi barni var çarli var uff amma zor anket kime versem oy..kirisçın rulz diyorum gene de :))

pohpohperisi dedi ki...

barney'nin gay olduğunu göz önüne alırsak her şekil diğer hepsini s.ker diyorum noktayı koyuyorum.. tedle iddaya girmesi yeter bunun için :)

lagen...

wait for it..

e. dedi ki...

joey joey mahsuuun
sevdalıyım.sevdalıyım.yalanım yok sevdalıyım

CraZy_boy_17 dedi ki...

hank yahu şaşırmayın

aynen dedi ki...

bizzat kendi oyum dahil hank moody en iyi fucker seçilirse, henkmudiye biloga alınacak ilk reklamın gelirlerinin bağışlanmasını talep ediyorum.

ironiden anlamayan nesle aşina değilim.

pohpohperisi dedi ki...

daryy...

siz şaşırmayın sayın B.. barney rocks and f.cks; "literally"!

henkmudi dedi ki...

hank hertürlü sker arkadaşım bunu tartışmayalım şimdi

Adsız dedi ki...

Behlül hepsini siker bence fjdksjfklsdjffjdksl.

CraZy_boy_17 dedi ki...

hangi dizide falan bilmiyorum ama bi kaç yerde, erken boşalması ile ilgili bi şeyler okumuştum

Adsız dedi ki...

ayh yasıqqq yafsss :(:(:(:((888

Ankete hiç Türk koymadığınızdan Türkî Savaşçılar sizi de hekleyebilir. Behlül'ü yazarak blog'unuzu kurtardım!!!11 fjkdsjflskdjfks

henkmudi dedi ki...

iyi yaptın bana da bi ürperme geldi çünkü