8 Temmuz 2009 Çarşamba

memesi olmayan kızlar

Uzun süredir erkek biloğu olduğumuzu unutmaya başlamıştık. Umarım bu abazalık öğeleri içeren yazı kendimize gelmemezi sağlar.

Geçen gördüm bu kızlardan bir tanesini. Böyle yürüyor. Düz ayna gibi. Baktı bana ve gülümsedi hemen. ahahahaha. Aynen hemen gittim sordum "neredeler?" ilk başta anlamadı. Yere tam 90 dereceyle duran düz bir cisim vardı karşımda anlamaması tabi ki normal. Bir daha sordum biraz daha açıklayıcı bir şekilde " nerede senin bombişler ;) " dedim. Bu sefer anladı. Ve hemen suratını astı düz ayna. " biraz var ben de yha :$ " dedi. Dedim "biraz yok sende." Üzüldü. Çok üzüldü. Ben gittim. O kaldı...

Sen dizime yattın, ben bi' hikaye anlattım ve benim ki kalktı. :)

4 yorum:

müjde dedi ki...

korkmaya başlamıştım memesiz yazılardan gerçi bu da memesiz ama olsun eski bir dosttu hatırlattı

iki tane dövmesi olan bi kız dedi ki...

hahahahahahaaha
korkunç bi çocuksun

Nunuş dedi ki...

calista flockhart..memesiz hiç memesiz.. aman aman..
http://imstars.aufeminin.com/stars/fan/calista-flockhart/calista-flockhart-20040429-1457.jpg
memeliyim gururluyum :))

TrexxxXx dedi ki...

ahksjdhakjshdajksd

var kızım öyle kızlar. memesiz kız olmaz. yok yani olmamalı. lütfen! :(