25 Temmuz 2009 Cumartesi

dokunmak

bi cumartesi çalışmaya karar verdim ..bakım mı ne varmış sabahtan beri tüm telefon hatları net falan hakk getire baktım böölee olmayacak telefon hatları bile bakıma giriyo bende gireyim bari gibi düşünceler arasında kendimi bahçelievlere doğru yola çıkmış buldum.
neyse işte bunlar önce iğneleri kafama geçirdiler falan sonrada cüzdanımdan benjaminleri toplamak vasıtasıyla banada geçirdiler.suratımda sağlıklı s.klmenin verdiği şapşal gülümseme kafamda b12 kokusu orgazm sigaralarının birini söndürüp birini yakarak rahatladım
otobüss geldi penguenin son demlerini kullanıyordum okuyacak sadece erman çağlar kalmıştı ki tabi ki okumadım(bence iğrenç yazıyo bok gibi len herif okuma-yazma bilen herhangi biri hatta okuma bilmeden yazmayı öğrenebilmiş bi insan evledı varsa o bile daha iyi yazar kanımca içinizde sevenler varsa onlarada şunu demek istiyorum :bence siz onu penguende yazdığı için seviyorsunuz, popüler düşünce tarzında ulan adam umutla v.özdemiroğluyla aynı ortamda ii yazıyo kesin iidir düşüncesindesiniz bence siz ingilterenin köpeee olmuşsunuz, kesin torpilli genel yayın yönetmeninin yeğeni falan bence yada karanlık işler neyse yemişim e.çağları ama son olarak e.ç.sevenlere bi sözüm var erman çağlar sekslensin sizinle tiksinç insanlar sizi)

neyse işte kısaca otobüste ayakta ve yapacak bir şeyi olmayan boş adamlardan biri olmuştum sağda solda kesmeye değecek dişi varlıkta yoktu önümde 8-9 durak ve hiçlik kolkola takılmış bana nispet yapmaktalar.
birden o dikkatimi çekti herkesten farklıydı kırmızı inanılmaz yakışmıştı kendisine, çaktırmadan yanına yaklaştım bunu yapacak cesareti nereden bulmuştum bilmiyorum ama ellerimi yavaşça yukarıya doğru kaldırıp üzerinde dolaştırmaya başladım bu tip durumlarda küçük dokunuşlar her zaman yardımcı olmaktaydı.tepki vermedi bende bundan cesaret alarak biraz daha bastırarak aynı işlemi uyguladım bu sefer tepkisi biraz sert olmuştu durağa geldik kapı açıldı inen olmadı..
bir süre öylece bekledim ama kendimi durdurmama imkan yoktu karşımdaydı nefsim bu küçük oyuna devam etmem gerektiğini mantığımsa biran önce durmamı söylüyordu içimde birşeyler bunu yapmaya zorluyordu dayanamadım elimi yine ona doğru yaklaştırdım ve üstünde gezinmeye başladım bu sefer çook daha yavaş ve temkinliydim parmaklarımla oval hareketler yaparak ve arasıra baskıyı artırarak vereceği tepkiyi gözlemlemekteydim.durağa geldik akpı açıldı yine inen olmadı..
bizim kurduğumuz iletişimden rahatsız olan bi zumrenin oluşmuş olduğunu etraftan gelen cık cık cık seslerinden anlamıştım ama biz mutluyduk kime ne...
artık işi iyice arsızlığa vurmuş şekilde bize doğru bakan gözlere aldırış etmeden onunla oynamaya devam ettim bu sefer daha naziktim ve artık ne istediğini tam olarak bilmekteydim dokunuşlarım ne onu ne de çevredekileri rahatsız edecek düzeyde diildi fakat içimdeki hardcore duygusuna dayanmak imkansızdı benliğimi adeta ele geçirmiş ve beni daha sert oynamaya itiyordu nefsime yenik düştüm dayanamadım ve ...

- 'Arkadaşım 3 oldu bak inmeyeceksen basıp durma düğmeye çocuk oyuncağı mı bu otobüs kullanıyoruz burada mınıskm' sesiyle irkildim
-Abi izmirliyim ben buraları bilmiyorum da tam olarak yanlış durakta şey olmasın geldim zaten dediğim gibi zıpladım otobüsten yeni bir dur düğmesi yeni bir maceraya doğru hafif tezcanlı gibi

2 yorum:

aynen dedi ki...

ÖNCE ETİKETİ OKUMAMLA kayzer soze bred pitin karısının kafasını koymuş o kutuya. =(

henkmudi dedi ki...

ehhehhe ibin