14 Temmuz 2009 Salı

mide bulantısı kamerası ve ben

bu kez aynı adlı romandan esinlenmeden hazırlanmış bi filmden bahsettiğimi bi kaçınız başlıktan çaktınız tabi. orjinalim çok orjinalim evet ben isimlendirdim bu tip sahnelerin adını. akademi bile nokşıs moşın falan diyo bu tip sahnelere. evet!1 (''dil'' was here)

olm sabah hepiniz traşınızı olup işe gitmişsiniz lan napim ben de akşamdan kalanlarla devam ettim. (arakhna arada download yap lan izlicek bişi yok) pete and tong la lock stock arasında gittim geldim gittim geldim sabah sabah koko bünyeye ağır gelir dedim ve guy ritchie abimizin madonnayla kafa zikmediği nacizaaanelerinden biriynen oyalandım. taaaa ki iggy and the stooges ya da ersen ve dadaşlardan hangisinin söylediğini bilmediğim şarkı çalana kadar. mide bulantısı olm işte orası adamın midesi bulanıyo hatta adam kusuyo yok yere. kameradan bence.

hay skiym sizi evde badana bekler

si yu layda


4 yorum:

aynen dedi ki...

now you all wanna be my dog ladzzzz

CraZy_boy_17 dedi ki...

wristcutters vardı lan işte onu izleseydin

mujd dedi ki...

kanka ben akşam mı gittim sabah mı hatırlamıom len

kulotlu dedi ki...

akşam gittin sen karşim