17 Temmuz 2009 Cuma

deney

işerken süper şeyler geliyo hacı benim aklıma. ama unutuyorum sonra. en sağlam espiriler falan. herkesin başına geliyodur sanırsam bu. barlarda tuvaletten gülerek çıkan insanlar görüyorum hepside masaya gidince sus pus oluyolar çünkü. bana olmuyo diyeni sikerim. sikebilecek durumdayım şu anda onu belirtmeden geçmeyelim.
neyse diyorum ki işerken aklımıza gelenleri kaydedicek bi alet olsa bu vakte kadar zaman yolculuğu ölümsüzlük falan hepsini çözmüştük hacı. ama sadece işerken kaydetsin.
hatta inanıyorum ki ben şöyle 1 2 saat falan kesintisiz işesem biriniz de yanımda dursa aklıma gelenleri yazsa ben tekbaşıma bile baya bişi bulurum.
bira kola falan içmeye başlıyorum o zaman ben şimdi. bunu deneyelim sonra. gönüllü lazım ama bitane...
2 de olur...

2 yorum:

Edward Ander dedi ki...

amonyak kokusu zihni açar, cildi gençleştirir.

henkmudi dedi ki...

ahhahaha süpermiş