25 Temmuz 2009 Cumartesi

its not you, its me honey...

şu aralar işe alışma evresindeyim.
kendime bile yeterince vakit ayıramıyorum. yoksa biliyosunuz ben de sizinle vakit geçirmekten çok keyif alıyorum ama şu aralar şartlar böyle olmasını gerektiriyor.
bana biraz zaman verin, böylece hepimizin düşünmek için zamanı olur.
bakalım birbirimizi özleyecek miyiz onu görmüş oluruz hem...

siz olmadan geçen her dakikamı sizi düşünerek geçiriyorum. benim için de çok zor bu ara verme mevzusu ama elimizden gelen bir şey yok.
sonuçta biliyosunuz alnımıza ne yazıldıysa o....

4 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

bi şans daha ver! =/

müjde dedi ki...

affet bizi

CraZy_boy_17 dedi ki...

ortada affedecek bi şey yok sadece biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var.
nolur anla beni
ben de burda sizin kadar üzülüyorum.
ben de sizi çok özlüyorum ama şu an olması gereken bu....

mujd dedi ki...

sorun sende diil bende