10 Temmuz 2009 Cuma

ATAM

Atatürk'ün Atatürk olması çook güzel bi şey yaa...
walla bak şimdi düşünsene ulu önderimiz berke olsa nasıl bi hayatımız olurdu.hollanda gibi olurduk yeminle yani
bide aklınıza getirin savaştayken stratejimiz yunanlıların saçlarını çekelim burnunu bükelim dillerine acı biber sürelim şeklinde olabilirdi bi berkeden bi meriçten beklenecek budur çünkü. politikamızda da bi mızıkçılık olurdu tahminen berke başımızdayken lozana ismetin gideceği yok orayada meriç giderdi bizi temsil ederdi sanırsam lord Curzon la Puancare yi çekiştirir clara pettacci ye(mussolini fuckbodysi olur kendileri) : 'bu benitoyu anlamıyorum gerçekten seni haketmiyo bence ' şeklindeki beyanlarla meriçliğini gösterip italyayala aramızı siker atardı (bi berkenin 'bana çizmelerimi giydirmeyin' diyeceğini de sanmıyorum en fazla babet olur pisi pisi olur)

hadi bala göte ülke kurtuldu diyelim hani devrim.... bi berke kılık kıyafet devrimini yapsa yapsa pötükare pantolon altına converse şeklinde gerçekleştirebileceği için köydeki dedelerimizin ninelerimizin düşeceği durumu tasvir edebilecek cesareti kendimde bulamıyorum
harf devrimi tdk falan hak getire babamızın ogluşşum pay pay seni çooq sefiyoz şeklinde konuşması bizi rahatsız etmezdi herhalde
bi de milli marşımızın beste ve güftesini good charlotte dan olurdu
milli içkimizin de rakı olacak hali yok ya archers baileys martini falan
herhalde buna en çok Neyzen bozulurdu
Isgaldeki hali sakin unutma.
Atatürk'e dil uzatma sebepsiz.
Sen anandan yine çikardin amma
Baban kimdi bilemezdin serefsiz.

1 yorum:

aynen dedi ki...

senin kullandığını ben de kullanıorm mnskim neden ben böyle yazamıorm adalet istiyorum seni seviyorum hayatımı sadece sen kurtar imza:mavi cüzdanlı berke

euheuhfkuheuhfakjshdkjhasdf

efsane