13 Temmuz 2009 Pazartesi

please don't stop the mu-sic

olum şaka maka herbiriniz içinde muzik sevgisi barındıran müzik bilgisi olan dinleyen ve bundan zevk alan insanlarsınız ki ben müzik sevmiyorum etmiyorum(duman hariç) ha dinlemiyor musun len ibin dersen illa ki günümüz kapitalist dünya düzeni içinde dinlemek zorunda kalıyor insan neyse benim aslında demek istediğim
müzik bilginize göre az sevişiyorsunuz olum siz bende olacaktı sizde ki müzik sevme arzusu bilmiyorum yani elinizde bu kadar çook imkan varken birikimlerimizi doğru kullanalım arkadaşlar yani müzik bilginiz günlük hayatınızda sevişmenizi sağlamaktan başka ne işe yarayacak
isterseniz deneyin bakkala gidip manowardan (king/brothers/steel/god OF metal/war/)* söyleyin bakalım ne olacak osman amcanın aferin len çok güzel söyledin al şu çokomelleri bi tanede demesini bekliyorsanız gerçek dünyadan çook uzaktaki sürrealist bir yaşam formusun küçük prens okumaya devam et ve Dali ye selamı sabahı eksik etme
tamam müzikten para kazanan insanların olduğu doğru ama kafanda Brain Molko nun bankamatiğe şarkı söyleyerek hesabına virman yaptığına dair oluşan tasviri silsen ii olur

(Bu arada manowar tarzı şarkı yapmak ne kadar kolaymış len hadi 3 adımda nasıl oluyo bakalım
1-ilk kelime burası opsiyonel biz yarrak kelimesini seçelim
2-ikincisi sabit her zaman OF olacak örneğimiz şu şekilde oldu yarrak of
3-son olarak çoktan seçmeli war veya metal hangisi uyuyorsa misal
yarrak of war X yanlış
yarrak of metal correct)

mantıklı düşününce bi grup sanatçıya veya müzik türüne hastalık derecesinde bağlı olmak saçma(Duman ı tenzih ederim) biz müziği aşkından kör olacak derecede sevmek, onu kutsallaştırmak hayatımızın en büyük zaferi olarak kabul etmek yerine onu zafere giden yolda bir emireri sekslenmemizi sağlayacak bir araç olarak görmeliyiz... yani hiç sevmeyinde demiyorum sevin ama size kız ayarlayan pezevenk ruhlu arkadaşınızı sevdiğiniz kadar sevin ona bi kanka bi sevgili muamelesi yapmayın
bu dediklerimin sizleri vaz geçiremiyeceğini biliyorum sevgili dostlarım ve umut ama doğru olan bu unutmayın ki NUH tufanının kopacağına da kimse inanmamıştı benim ki sadece uyarı ama hepimizin ibnefobik olduğunu bildiğim için halkın içinden gelen bir özdeyişin sizi kendinize getirmesini umuyorum "seveni sikerler, sikeni severler"
şimdi yine vaz geçmezsiniz yok abi ben seviyorum müziği falan konuşması kolay tabi ama bir gün kapınız çalındığında kafasının üstünde ashly cole yazısı gibi muzik yazan kaslı bir zenci gelip

-merhabalar ben müzik domalırsanız bu gün sizi 9/8 lik sikicem dediğinde herşey için çook geç olacak

saygılar

4 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

sakjdhaskjhdasjkdaskjda

okudum!

güzel.

mujd dedi ki...

senin okuman bile yeter bebeyim

Adsız dedi ki...

jfkldsfjlkdsjfsd

Çok ağır konuşmuşsunuz sayın müjde. : (((88

müjde dedi ki...

çook doluyum bu konuda sayın morado anlatam