11 Temmuz 2009 Cumartesi

yassah hemşerüm

arkadaşlar önümüzdeki günlerde cillop gibi bir sigara yasağı geliyo, ben kapsanmıyorum pek ama aktif içici arkadaşlarımıza geçmişler ve sabırlar olsun diyorum.

ayrıca bundan sonra evde pembe slip ve çorapla dolaşma (aktif beyler bu sizin için), tül transparan ve/veya ipek gecelikle, siyah dita von teese korseleriyle dolaşma yasağı hakkında yasa taslağı oluşturulacağı da dedikodular arasında.

edit: az önce aldığım bi duyuma göre sokakta asitli, gazlı içeceklerle dolaşmak da yasaklanıcakmış.
inşaatlara da "inşaata girmek tehlikeli ve yasaktır / intihar etmek tehlikeli ve yasaktır / baretimi takıyorum canımı koruyorum" benzeri pankartlar asılmasın diye de imza topluyomuş halk.
"amaaan" dedim ben de, "bırak allasen, pasta yesinler!".

2 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

boxer/slip altına giyilen çorap bana üstadın bir sözünü hatırlattı:
"ÇORAPLARI FOREPLAY SIRASINDA ÇIKARDIN ÇIKARDIN YOKSA AYAĞINDA ÇORAP OLAN ÇIPLAK BİR ADAM OLURSUN"

müjd dedi ki...

dita von teese korsesini marilyn gelsse yasaklayamaz