8 Temmuz 2009 Çarşamba

tam dumansız hava sahası

19 temmuz 2009dan itibaren lokanta, bar, kafe, hastane, cami, okul bahçesi, vapur, stat, resmi ve özel kurumların her türlü kapalı ve açık alanlarında sigara içmek yasaklanacak.

kanunun uygulanabilirliği hala tartışma konusuyken, kanuna ilk tepki duman grubundan geldi.

konuyla ilgili olarak mikrofonlarımızı uzattığımız Kaan "bu kanun hakkındaki düşüncelerimizi yansıtan bir şarkı hazırladık, 18 temmuzda rock 'n coke ana sahnede seslendireceğimiz şarkı ile dinleyenlerimizi bu konuda daha duyarlı olmaya davet ediyoruz." dedi.

Duman'ın yeni şarkısı çok konuşulacağa benziyor.

söz sende pms


5 yorum:

TrexxxXx dedi ki...

ABİ ADAMLAR GEÇEN SENE KOMÜNİSTİZ BİZ DİYE ALBÜM YAPTILAR ŞİMDİ İSE RAK IN KOK DA ÇIKIYORLAR!!!11

skjdhaskjdhakjs annende çıkıyorlar dediğim adamlardır.

morado dedi ki...

19 temmuz beni geriyor adeta.

: ((888

Nunuş dedi ki...

bi yandan seviniyorum üstüm başım sigara kokmıycak artık diye bi yandan da sigara içenlere haksızlık diye düşünüyorum.. amaan bilemedim şimdi..

imama dedi ki...

camide kilisede sigara içen insan ne iğrenç insandır bi hutbe dinletmez bi ayin yaptırmaz ibin

müjde dedi ki...

bekir neredesin len