19 Temmuz 2009 Pazar

rüya tabirleri

önce sol tarafımda biri gülüyo sandım.

meğersem kapı çalıyomuş.

hatta sol tarafımda biri gülüyo diyerek uyandım.

fırladım yataktan. tişörtü giyerken kapıyı açtı biri. skik zil kesildi sonunda. olsun dedim. giyindik nası olsa. çıktım odadan ama yavaş kalmışım. kapıyı açan (kim olduğunu bilmiyodum o ara o sebepten mesafeli yaklaşıyorum) olayı çözmüş kapıyı kapamış odasına gitmekte. skeyim dedim. içimden ama. boşuna giyindik.

naber dedim sonra. bu defa sesli. iyi dedi kapıyı açan. baktım ona ama goremedim. gözlüğü unutmusum. ama sesini tanıdım. aaa dedim sen xxx değilsin ((eheheh isim kullanmıcam olm ben. gizemli olucam mnskym) bu arada xxx ev arkadaşım)meğersem özge gelmiş. (hassktir)
aa dedim (ama karı gibi değil. gayet delikanlı aa sı) nası geçti sınav falan. muhabbet ettik ışık hızında. sonra ben yattım. ama yattığım gibi kalktım.

rüya gördüğümü hatırladım çünkü.

benim bayadır net yoktu gençler. rüyayı gördüğüm ve bu olayların olduğu gün yoktu yani ve fena kafaya takmıştım ben bunu. rüyamda olay şu şekilde benim net yerine bu blogger zımbırtısı kapanmış. bi s.k yazamıyorum ve sürekli aklıma bişiler geliyo kafayı yicem napsam bilemiyorum falan. çok canım sıkılıyo. ev arkadaşımla dışarı çıkıyoruz gece vakti. rexx in oralara falan gidiyoruz yürüyemez hale gelene kadar içicez sonra dönücez işte. plan bu. (bu planın yapılış aşamasını falan da gördüm ben. o derece uzundu yani rüya.)

neyse hacı çıkıyoruz rexx in oraya geliyoruz ama mekan bi değişik. net olmayınca ben 1 hafta falan eşşekler gibi gta san andreas oynadım. azına sıçtım resmen oyunun evin çevresini o kadar öğrenemedim ama oyunda ne kadar sokak varsa hepsini biliyorum. bu derece loser ım yani.

neyse işte bu rexx in oralar los santos un arka sokakları gibi olmuş. dar sokaklar karanlık çeteler falan. buralarda gezerken biz bi bakıyorum bilok tayfası. ama okur yazar herkes orda. obaa diyorum hemen satış ev arkadaşına karışıyorum aranıza.

arakhna kardeşim de orda tabi. ben buna diyorum ki hacı böyle böyle (nedemek aq böyle böyle?!) benim hesap kapandı. bu arada kapandı derken giriş yapıyorum ama bişi yazamıyorum. o şekil yani. neyse işte ne ayak bu diyorum. diyo ki yorum yapıyo musun? yoo diyorum ne yorumu. yorum yapmazsan hesap kapanıyo hacı diyo.

hassiktir falan göt oluyorum ben. sonra dönüyorum yanımda konuşan kim varsa salak saçma yorum yapmaya başlıyorum. ben millete laf atınca hesap açılyo mnskym. ooo diyorum olayı çözdük alıyorum birayı arkama yaslanıyorum herzamanki gibi sessiz sessiz dinleme modundayım. tak! yine kapanıyo hesap. bakınıyorum etrafa. yorum yapıcam yine. arakhna biriyle konuşuyo bu arada. bi hatun ama nası bi hatun hacılar!

süper ya. süpper diyorum lan sana!

böyle düz siyah saçlı. koyu renk bişiler vardı falan üstünde çok hatırlamıyorum ama süper diyorum ya. ne anlatıyorum aq bi saattir!

neyse işte bunlar bişiler konuşuyolar bende diyorum ki " bu kate sawyer a mı vericek jack e mi?"

ultra alakasız!

south park sessizliği oluyo. herkes bana bakıyo boka bakar gibi.

sonra sol tarafımda biri gülmeye başladı...

1 yorum:

CraZy_boy_17 dedi ki...

kızı biraz daha anlatsana.
birine benziyo tarifin x)