24 Temmuz 2009 Cuma

boğaz turu

dün gece teknede yalılara bakıp viski mi yudumlarken anladım ki param olsa playboy olurdum param yok kendi çapında bi fucker olarak kaldım bu iş böyle gitmezdi (gerçi böyle gitmesinden şikayeti olan da yok o ayrı) teğet geçen kriz geldi aklıma sigara yasağı falan nasıl para kazanabilirdim ki....

olum süper organizasyon var len dün teknenin kaptanıyla konuştum 600-700 liraya pazar günü saat 9.00-19.00 arası istediğimiz yerde yüzmeli atraksiyonlar falan içkimizi-etimizi kendimiz alacağız mangalda var yalılara karşı jack içip takılmaca 9-10 saat paralı triplerinde puromuz ağzımızda, güneş müzik yüzmece tekne len tekne işte güzel olacak bakın düşünün yapalım

1 yorum:

Adsız dedi ki...

benim askere gidiş olayı olarak yaparsak çok pis adam toplayabiliriz gibi bi his var içimde???????????????????????